• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Orkschip vereist verbinding met weg

Beste,

Tijdens de event van de voorbije weken hebben wij orschepen kunnen winnen.

Nu staat er duidelijk bij de beschrijving als men gaat kijken bij uitbreiden of plaatsen ervan: er wordt hier niet om een verbinding gevraagd (zoals bij meeste cultuur gebouwen).

Toch geeft dit een probleem eenmaal we ze geplaatst hebben. Ik heb screenshots maar kan ze niet uploaden omwille van grootte bestand... (iphone screenshots)

Alvast bedankt voor uw aandacht hieromtrent.

Grts,

Armin The First
 

DeletedUser4585

Guest
Bij uitbreiden tab staat het nooit maar het moet wel te zien zijn voordat je hem plaatst, weet je het zeker ? Bij Mensen, Elven en Amuni schip staat dit er namelijk wel bij. Heb mijn Orcschip helaas al geplaatst dus kan dit niet checken.
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik zal nog eens checken, heb hem nog niet geplaatst.

Overigens mag je er van uitgaan dat alle cultuurgebouwen die iets produceren een verbinding nodig hebben, zelfs alle gebouwen die iets, eender wat, produceren.
Enkel setgebouwen is een soort van uitzondering, als één gebouw van dezelfde set een weg raakt, zijn alle gebouwen van die set verbonden.
 
Screen Shot 07-13-20 at 10.00 PM.PNG
 
Beste,

Tijdens de event van de voorbije weken hebben wij orschepen kunnen winnen.

Nu staat er duidelijk bij de beschrijving als men gaat kijken bij uitbreiden of plaatsen ervan: er wordt hier niet om een verbinding gevraagd (zoals bij meeste cultuur gebouwen).

Toch geeft dit een probleem eenmaal we ze geplaatst hebben. Ik heb screenshots maar kan ze niet uploaden omwille van grootte bestand... (iphone screenshots)

Alvast bedankt voor uw aandacht hieromtrent.

Grts,

Armin The First
Er staat wel dat het orkschip verbonden moet worden met een willekeurig weg naar het stadhuis, ik heb er nog 2 in mijn inventaris,en even gecheckt,
 
Bovenaan