• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Openen met een nieuwe pagina

DeletedUser1570

Guest
Er is iets vreemds met het forum. Ik open meestal het forum en ga dan vanuit Nieuwe Posts met een nieuwe pagina naar een topic dat ik wil lezen, dat wil niet meer, er opent geen nieuwe pagina.
Nu valt me op dat ik bij het posthoorntje ook de post over het evenement niet kan openen en ook het forum niet kan openen met de link rechtsonder in mijn stad.
Het ligt niet aan mijn browser, want ik heb op geen enkele andere website dit probleem.
 
anneke2016 ik heb hetzelfde probleem als jij wat betreft via het spel niet op het forum of wiki kunnen komen. Het posthoorntje doet het bij mij wel. Ik heb al een supportticket aan gemaakt.
 

DeletedUser1427

Guest
Er is iets vreemds met het forum. Ik open meestal het forum en ga dan vanuit Nieuwe Posts met een nieuwe pagina naar een topic dat ik wil lezen, dat wil niet meer, er opent geen nieuwe pagina.
Nu valt me op dat ik bij het posthoorntje ook de post over het evenement niet kan openen en ook het forum niet kan openen met de link rechtsonder in mijn stad.
Het ligt niet aan mijn browser, want ik heb op geen enkele andere website dit probleem.

Na onderzoek kan ik dit probleem niet reproduceren via de browser Google Chrome. Wat eventueel zou kunnen helpen is om de cache en cookies te verwijderen en de browser opnieuw op te starten.. mocht dit probleem dan nog niet verholpen zijn adviseren wij om een support ticket aan te maken.

Ook is dit topic verplaatst naar 'meld een bug', deze melding staat nu in onderzoek.
 

DeletedUser1570

Guest
Als ik op mijn dochter's account inlog loopt het hele spel zelfs vast als ik het forumbericht over het muziekevenement wil openen, voor de rest dezelfde problemen als bij mijn eigen account. Als ik op het posthoorntje klik en dan op het forumbericht, opent er een nieuwe pagina met de juist url maar die floept ook meteen weer weg. Heb dit nog nooit eerder gezien.
 

DeletedUser1570

Guest
Ik heb het ook nog even geprobeerd op mijn oude laptop met windows 7, allemaal hetzelfde. :) Dus ik denk dat het niet bij ons ligt, zeepaardje.
 

DeletedUser1427

Guest
Zoals in mijn voorgaande bericht aangegeven adviseren wij dan om een support ticket aan te maken mocht het verwijderen van cookies en cache niet geholpen hebben.
 
anneke2016 ik denk ook dat het niet bij ons ligt. Ik heb dit idd nu ook met het posthoorntje. Als je er op klikt dan flits er iets maar je komt er niet op.
 

DeletedUser1570

Guest
Geen van onderstaande buttons werkt, ook openen met nieuwe pagina op het forum via rechtermuisknop lukt nog steeds niet. Is er nog uitzicht hoe lang dit gaat duren? Het is vooral erg lastig dat we niet naar de wiki kunnen.

buttons.jpg
 

DeletedUser1570

Guest
Ik zie dat het openen van mijn eigen plaatje ook niet lukt. :(

Het gaat over de links rechtsboven op de overzichtspagina van het forum: speel elvenar, elvenar wiki, spelregels.
En de buttons op het pop-upje naar wiki en forum, rechts onder in onze stad.
En de button in het posthoorntje.
 
Bij mij ook nog steeds niet opgelost. Ik kan zelfs via het spel niet op support komen. Wel via het forum. De andere buttons doen het bij mij ook allemaal niet. Ik moet iedere keer een apart tabblad zelf openen en intypen wil ik op wiki en of forum kunnen komen. Dit is sinds afgelopen dinsdag zo.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat het openen van mijn eigen plaatje ook niet lukt. :(

Het gaat over de links rechtsboven op de overzichtspagina van het forum: speel elvenar, elvenar wiki, spelregels.
En de buttons op het pop-upje naar wiki en forum, rechts onder in onze stad.
En de button in het posthoorntje.

Bij mij ook nog steeds niet opgelost. Ik kan zelfs via het spel niet op support komen. Wel via het forum. De andere buttons doen het bij mij ook allemaal niet. Ik moet iedere keer een apart tabblad zelf openen en intypen wil ik op wiki en of forum kunnen komen. Dit is sinds afgelopen dinsdag zo.

Gebruiken jullie Adblocker ? Zet die eens uit of stap anders over naar een andere, bv. uBlock Origin.

@Lionell: Was op Beta al gemeld, dus zou bekend moeten zijn. :eek:
 
Lord Soth dank je wel. Dat is het 'm inderdaad. Ik kom er weer op als ik adblocker uit heb staan. Wel vreemd dat ik daar eerst nooit last van had.:)
 

DeletedUser

Guest
Lord Soth dank je wel. Dat is het 'm inderdaad. Ik kom er weer op als ik adblocker uit heb staan. Wel vreemd dat ik daar eerst nooit last van had.:)
Mogelijk een foutje in de regels die Adblocker gebruikt tijdens de laatste update daarvan maar dan had ik eigenlijk verwacht dat het wel snel verholpen zou zijn maar is nu al een paar dagen. :( Ben ondertussen dus maar overgestapt op uBlock Origin.
 

DeletedUser1570

Guest
Lord Soth dank je wel. Dat is het 'm inderdaad. Ik kom er weer op als ik adblocker uit heb staan. Wel vreemd dat ik daar eerst nooit last van had.:)

Inderdaad heel vreemd dat we daar nooit eerder last van hebben gehad. En nog vreemder dat de website van ons vraagt de adblocker uit te zetten.
Ik ben zeker niet van plan om een andere adblocker te nemen want hij bevalt me veel te goed.
Ik zal Elvenar op de zogenaamde "witte lijst" zetten, maar belachelijk vind ik het wel.
 

DeletedUser1570

Guest
Nou fijn, toevoegen aan witte lijst werkt ook niet.
Vaarwel wiki en posthoornberichten, het ga u goed.
 
Bovenaan