• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdrachten: zo kan je weigerbare opdrachten omzeilen.

DeletedUser127

Guest
Er zijn al best vaak opdrachten bij me opgekomen die ik bij lange na nog niet kan doen, neem aan dat jullie dit zelf ook hebben, nou kun je de meeste weigeren ( sommige niet helaas ) maar als je tegen een opdracht aan loopt die je niet kan doen, of nog te ver weg is, kan je het weigeren, je krijgt ze later weer terug ( tenminste bij mij wel ) paar keer gedaan al.

Dit kan je zeker hard opweg helpen, zeker als je er dan een paar krijgt die meteen voltooid zijn.

Hoop dat het helpt :)
 

DeletedUser

Guest
De opdrachten zijn zeer onlogisch, zeker voor een startende speler.
Al na een paar uur na mijn start hier kreeg ik de opdracht een aantal gebouwen van level 4 te bouwen. Daarvoor bleek je EERST iets te moeten onderzoeken dat veel verder in de onderzoeksboom zit. Daarnaast waren deze upgrades waanzinnig duur voor een net startende speler.
Daarmee zet je nieuwe spelers dus direct voor een volstrekt onnodige blokkade en haakt men gelijk af. Er is een overvloed van dit soort spelen, dus moet de aanbieder proberen om het spel aantrekkelijk te maken voor starters en niet absurde eisen te gaan stellen direct aan het begin.
Deze opdrachten direct al aan het begin bieden weinig hoop op een aangenaam verder spel, vrees ik.

Ik hou het dus verder hier maar voor gezien en zoek een andere tijdsbesteding.
Veel plezier verder :)
 

DeletedUser

Guest
.....................................
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser160

Guest
Ik heb na het spelen van vele spellen al gemerkt dat je nooit in een dag een spel moet beoordelen.

Daarnaast is het een spel wat nog steeds in ontwikkeling is, dus het kan goed zijn dat de problemen waar je nu tegenaanloopt verholpen gaan worden.
 

DeletedUser4047

Guest
als je rustig speelt en alles doet kom je ver los alles op en je komt er wel ook al heb je alle goederen nog niet ik speel nog en spel en heb daar 5 werelden staan dus weet waar ik over praat
 
Bovenaan