• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdrachten weigeren

DeletedUser2630

Guest
Circa 7 van de 10 opdrachten van die knakkers worden door de meeste spelers geweigerd. Het weigeren moet vervolgens ook nog eens bevestigd worden.

Ik stel voor om, gelijk het groepsavontuur, na één klik op de weigering, direct door te gaan naar de volgende?

Volgens mij een kleine aanpassing en het scheelt veel geklik om op de gewenste opdracht te komen
 

DeletedUser3381

Guest
In de app heb je bij de BSA een prachtige nieuwe knop waarmee je vliegensvlug door de opdrachten kan bladeren. Ik zou deze knop met liefde ook bij de reguliere opdrachtencyclus zien.

FDBEFB36-37F1-405D-BF4C-4606C6AC6BB2.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3375

Guest
Heel goed idee, ik vraag me al tijden af waarom dat niet mogelijk was. Hoe sneller je door functies in het spel heen kunt, hoe meer tijd je over houdt voor burenhulp en dergelijke :)
 

DeletedUser2578

Guest
Idd. geweldig alternatief, maar het liefst zie ik een menu waar je direct een opdracht kan kiezen die je wilt gebruiken, dan heb je de opdracht nog sneller bij de hand!;)
 
Zou dat alternatief graag zien bij het BSA in de browser.

Sterker nog ben verbaast dat dat ondertussen nog steeds niet is gebeurd.

Het cyclen van de gewone opdrachten? zie het daar juist liever niet, heb mezelf vroeger ook doodgecycled en dat mag best met een prijs komen. (high pain, high gain)
Het kan niet zo zijn dat cyclen een "verplichte" basis van het spel wordt door het heel makkelijk te maken.

BSA is duidelijk een ander geval.
 

DeletedUser2578

Guest
Zou dat alternatief graag zien bij het BSA in de browser. Sterker nog ben verbaast dat dat ondertussen nog steeds niet is gebeurd. Het cyclen van de gewone opdrachten? zie het daar juist liever niet, heb mezelf vroeger ook doodgecycled en dat mag best met een prijs komen. (high pain, high gain).Het kan niet zo zijn dat cyclen een "verplichte" basis van het spel wordt door het heel makkelijk te maken.
BSA is duidelijk een ander geval.

Idd. liefst alle gecycle weg en direct de opdracht kunnen kiezen die je wilt hebben! Ik dacht dat bij BSA een button is waar je elke keer kan weigeren en waarmee je vervolgens op de volgende opdracht komt maar zelfs daar zou het nog sneller en anders kunnen!
 

DeletedUser3821

Guest
Ik zou het liefst zien dat je maximaal 2 of 3 opdrachten per dag mag weigeren (BSA niet meegerekend)
 

DeletedUser3381

Guest
Ik blader dagelijks door de opdrachtencyclus om mijn voorraad aan gereedschap enigzins op peil te houden, om dit te doen ga ik minstens 6 keer de gehele cyclus door, kan wel stellen dat ik er doodloof van wordt van dat geklik....(annuleren, weet je zeker dat je de opdracht wilt weigeren? Ja, annuleren enzovoort enzovoort) dus een knop met ‘volgende’ zoals in de BSA kan ik echt wel waarderen...
 
Bovenaan