• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdrachten: waar kan ik een superieure marmerfabriek vinden?

DeletedUser3742

Guest
Ik moet de volgende opdracht doen, bezit een superieure marmerfabriek. Hihi heb alles nagekeken ook hier op het forum maar weet niet hoe ik daar aan kan komen.
Wie kan mij helpen?
Alvast dank, atie
 

DeletedUser1427

Guest
Ik moet de volgende opdracht doen, bezit een superieure marmerfabriek. Hihi heb alles nagekeken ook hier op het forum maar weet niet hoe ik daar aan kan komen.
Wie kan mij helpen?
Alvast dank, atie

Bedankt voor je vraag, je kan een marmerfabriek uitbreiden naar level 10, dit is een superieure marmerfabriek. Je hoort daarbij een onderzoek te voltooien om een superieure marmerfabriek te maken, dit onderzoek staat in hoofdstuk 4. Je kunt ook op onze Wiki pagina meer informatie vinden over de marmerfabriek.
 

DeletedUser3742

Guest
Bedankt voor je vraag, je kan een marmerfabriek uitbreiden naar level 10, dit is een superieure marmerfabriek. Je hoort daarbij een onderzoek te voltooien om een superieure marmerfabriek te maken, dit onderzoek staat in hoofdstuk 4. Je kunt ook op onze Wiki pagina meer informatie vinden over de marmerfabriek.
Super bedankt, en ja ik had op de wiki pagina gekeken maar kwam er niet uit. Heb een wattebollenhoofd van de verkoudheid, sorry ;-)
 

DeletedUser3113

Guest
Hoi Atie,

Goed dat je het vroeg. Voor het gemak hebben we hieronder de link geplaatst waar de levels staan, in dit geval van de Marmerfabriek. Onderaan de pagina vind je alle levels.

https://nl.wiki.elvenar.com/index.php?title=Marmerfabriek

Verder wensen wij je beterschap en we hopen dat het snel voorbij gaat.

Groet,
Duvessa
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan