• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdrachten: Opdracht munten verzamelen weg.

Ik heb je wel goed begrepen Monique,

Je geeft zelf aan: "Met goederen kan je geen legers opbouwen en mis daarom deze opdracht."
Hieruit maak ik op dat je de hoeveelheid voorraden (hamertjes) die je nu kan binnenhalen in feite te weinig vind.
Vandaar mijn opmerking om 1 of meerdere fabrieken te verruilen voor werkplaatsen zodat je meer voorraden kan oogsten
klopt, maar ik heb daar zelf niet zo veel last van ,omdat ik makkelijk af en toe de productie kan stil leggen.
Maar een ander nog niet. En zal dus inderdaad genoodzaakt zijn fabrieken te moeten verwijderen.
Ik ben daar misschien inderdaad wat onduidelijk in geweest wat ik daarmee bedoelde.
Ik probeerde meer te peilen of daar veel andere spelers last van hebben.
En wie weet de krachten bundelen en dat het misschien toch mogelijk is om deze opdracht terug te krijgen.
Een soort van handtekeningen verzamelen om daar mee wat los te maken bij elvenar.
Niet geschoten altijd mis.
 

DeletedUser68

Guest
Als je bang bent dat dit de motivatie van het verlenen van burenhulp aantast dan zou ik dat met een directere aanpak oplossen in plaats van een opdracht waarbij je munten moet verzamelen. Dan zou ik er een opdracht tussen stoppen dat je 30x burenhulp moet verlenen tegen X voorraden of zo. Daarmee stimuleer je dat weer. Misschien combineren met een produceer X omdat hier uiteraard niet een te grote beloning aan moet hangen. Het verlenen van burenhulp moet ook weer z'n eigen beloning blijven.

En om iedereen voor te zijn die klaagt dat hij/zij geen actieve buren meer heeft, bij 30 personen is dit je gilde plus 5. Iedereen heeft wel 5 buren waarbij die burenhulp kan verlenen.

ik kan me hier ook wel mee vinden geeft weer een extra dimensie
Misschien nog iets moeilijker maken met bv werkplaatsen op 3 uur
 

DeletedUser

Guest
Wat mij stoort is dat level 1 werkplaatsen op 3 uur zetten en cyclen meer goederen oplevert dan voorraden produceren zoals het hoort, met werkplaatsen op level 17... Van mij mag die quest er dus ook uit. Waarom zou je anders nog werkplaatsen gaan levelen?
 

DeletedUser

Guest
Als je bang bent dat dit de motivatie van het verlenen van burenhulp aantast dan zou ik dat met een directere aanpak oplossen in plaats van een opdracht waarbij je munten moet verzamelen. Dan zou ik er een opdracht tussen stoppen dat je 30x burenhulp moet verlenen tegen X voorraden of zo. Daarmee stimuleer je dat weer. Misschien combineren met een produceer X omdat hier uiteraard niet een te grote beloning aan moet hangen. Het verlenen van burenhulp moet ook weer z'n eigen beloning blijven.

En om iedereen voor te zijn die klaagt dat hij/zij geen actieve buren meer heeft, bij 30 personen is dit je gilde plus 5. Iedereen heeft wel 5 buren waarbij die burenhulp kan verlenen.

Heel goed idee Lervan :D
 

DeletedUser68

Guest
Het is voor de spelers die gewend waren aan de extra inkomens
Nu ineens moeilijker gemaakt.
En inderdaad het legen trainen kost ook gereedschappen .
Maar tot nu toe kan ik nog steeds staal en hout kopen met mijn overschot voorraden (hamertjes)
Het gaat nog veel meer veranderen de questen
Alle questen waar we aan verdienen zullen ze stoppen
 

DeletedUser

Guest
Wat mij stoort is dat level 1 werkplaatsen op 3 uur zetten en cyclen meer goederen oplevert dan voorraden produceren zoals het hoort, met werkplaatsen op level 17... Van mij mag die quest er dus ook uit. Waarom zou je anders nog werkplaatsen gaan levelen?
kopt Stefan geef je gelijk in maar ga echt me land niet volzetten met level 1 werkplaatsen dus ja die quest mag er ook uit weer misbruik van een quest lol
 

DeletedUser68

Guest
Is helemaal waar stefan
Maar de prutsers die nu weer de questen hebben aangepakt.
Die kunnen echt niet zelf nadenken het begint er echt op te lijken dat het gewoon expres gebeurt.
ER IS NOG GEEN UPGRADE GEWEEST ZONDER BUGS
Ze weten dat er bugs in zitten en toch doorvoeren naar live servers onder het motto zijn ze even bezig
Hier kalken de mensen het forum vol met bug hier en bug daar terwijl ze op beta al gemeld zijn.

Zien ze nu echt niet dat er heel veel klachten zijn van mensen dat ze niks te doen hebben
 
Bovenaan