• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdrachten: na oogst van voorraden telt dit niet mee voor een opdracht, kan nu niet verder!

Net mijn werkplaatsen 'geoogst' voor opdracht verzamel 16000 voorraden maar hij heeft hem niet gepakt, gaat niet boven de 7242. Al refresh gedaan, uitgelogd en weer aan gemeld maar helaas niet bijgeschreven. Had een werkplaats met toverspreuk en daar al meer dan 10000 van. 5 van 1332 en 2 kleinere. Kan nu niet verder.

Met vertraging toch nog bijgeschreven.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1427

Guest
Net mijn werkplaatsen 'geoogst' voor opdracht verzamel 16000 voorraden maar hij heeft hem niet gepakt, gaat niet boven de 7242. Al refresh gedaan, uitgelogd en weer aan gemeld maar helaas niet bijgeschreven. Had een werkplaats met toverspreuk en daar al meer dan 10000 van. 5 van 1332 en 2 kleinere. Kan nu niet verder.

Met vertraging toch nog bijgeschreven.

Heb je ook gekeken of je voorraden niet al aan het limiet zit? Je zou voor de zekerheid een supportticket hierover kunnen maken, bij support kan ook gekeken worden wat er mis is gegaan.
 
Had 1 werkplaats ge-ind en verder kon niet, bij de handelaar wat gekocht en verder ge-ind. Ging prima maar hij telde niet op bij de opdracht.

Maar is al klaar gelukkig en de andere opdracht (verzamel 6 geavanceerde gereedschappen) ging eerst ook fout. Werkplaatsen zet ik altijd klaar zodat ik de opdrachten sneller kan doen als ik 's avonds ga spelen. Net als de fabrieken. Dacht dat iedereen zo werkte?

Ben gelukkig goed en snel geholpen door support. Kreeg heel snel reactie. Vond ik wel fijn.
 
Bovenaan