• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdrachten Carnaval 2019

DeletedUser4217

Guest
Hoi, ik ben een nieuwe speler en ben ook bezig met de carnavalopdrachten. Nu heb ik de opdracht om 5 handelsaanbiedingen te accepteren. Het handelsgebouw heb ik, maar de aantallen die daar verhandeld worden heb ik bij lange lange na niet, en ook heb ik nog lang niet alle materialen.
Zit ik nu vast of is er een manier om de opdracht te halen of te omzeilen?
 

DeletedUser2665

Guest
Hoi, ik ben een nieuwe speler en ben ook bezig met de carnavalopdrachten. Nu heb ik de opdracht om 5 handelsaanbiedingen te accepteren. Het handelsgebouw heb ik, maar de aantallen die daar verhandeld worden heb ik bij lange lange na niet, en ook heb ik nog lang niet alle materialen.
Zit ik nu vast of is er een manier om de opdracht te halen of te omzeilen?

Als je in een broederschap zit, kun je vragen of een medelid 5 hele kleine handeltjes zet. Als je niet in een broederschap zit: snel aansluiten ergens :) En tot die tijd kijken of je een deal kunt sluiten met een buur.
 

DeletedUser4217

Guest
Als je in een broederschap zit, kun je vragen of een medelid 5 hele kleine handeltjes zet. Als je niet in een broederschap zit: snel aansluiten ergens :) En tot die tijd kijken of je een deal kunt sluiten met een buur.
Ik zit nog niet bij een broederschap, maar zag op het forum een topic erover dus zal me daar eens in gaan verdiepen.
Dankjewel voor het antwoord !
 

DeletedUser234

Guest
@Missmo Lees voor je een broederschap kiest, goed de beschrijvingen....daarin kan je lezen wat je van een broederschap kan verwachten en wat er van jou als lid wordt verwacht. Kies een broederschap die precies bij jouw manier van spelen past, dat is het fijnst voor jezelf en ook voor de broederschap. Zoveel mensen, zoveel wensen en dus ook zoveel verschillende broederschappen. Succes met zoeken!
 
Bovenaan