• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [ONYX-43644] Geen weergave van wie er online zijn

Ik krijg sinds 2 dagen niet te zien wie er online zijn. Ik speel op de iPad , laatste software versie. Voorheen kreeg ik met /who te zien wie er online zijn.
Groetjes
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Zou je het bugreport sjabloon in willen vullen met de toevoeging van een screenshot of video? Dan kunnen we het doorgeven aan de ontwikkelaars. We kunnen zonder die informatie geen melding inschieten en ik heb zelf geen iPad en kan het dus ook niet op dat apparaat reproduceren.
 
Spelversie: 1.169.0-2394246-256
Spelwereld:arendyl, maar heb het ook bij winyandor
Flash of HTML5: __
Flash Speler versie: __
Spelersnaam_gerryv
Mensen of Elfen: __elfen

Browser + versie: __
Besturingssysteem iOS laatste versie
Schermresolutie: __

Reproduceerbaarheid: 4/5

Titel van de Opdracht: __ (indien van toepassing)

Huidige Situatie
__ik kan sinds een aantal dagen niet meer zien wie er online zijn. Een enkele keer wel. Voorheen als ik /who typte kreeg ik te zien wie er online waren. Ik speel op de iPad ,
__

Verwachte Situatie:
__ dat ik weer gewoon kan zien wie er online zijn 480ACD23-6A8F-45F6-A8BF-710540D8A093.jpegCE42E16B-5332-467E-94DB-AC16E8DFC7E2.jpeg
__

Reproductiestappen:
1. __
2. __
3. __
4. __
5. __
 
Ik heb het ook al gemerkt inderdaad, het werkt even, maar dan gaat het in fout (je krijgt dan van de server terug dat je geen toegang hebt)

Als je het spel refresht werkt het dus wel eventjes.
 
nog leuker wat die fout betreft.
who bug.png


Tip voor iedereen, hou van af nu je diamanten in de gaten.
Op beta kwam deze bug en vrij kort daarna de diamanten bug en veel spelers zijn daardoor tijdens het herstel diamanten kwijt geraakt.
U bent dus gewaarschuwd.
 
Tip voor iedereen, hou van af nu je diamanten in de gaten.
Op beta kwam deze bug en vrij kort daarna de diamanten bug en veel spelers zijn daardoor tijdens het herstel diamanten kwijt geraakt.
U bent dus gewaarschuwd.
klopt niet helemaal, deze bug was eigenlijk eerder gespot op de live servers dan op beta.
De bug van te veel aan diamanten die uitgedeeld werden, die bug was zelfs een week eerder op beta.
 
Nog steeds last van niet kunnen zien wie er online zijn als ik maar even wat in m’n stad heb gedaan. Ik moet elke keer in en uitloggen, en dan kan ik 1x zien wie er online zijn. Hoogst irritant
 
Ik heb ondertussen bericht gehad dat het sowieso niet voor 30 maart gaat veranderen. Dan is er weer een update, wellicht dat het dan is opgelost
 
Bovenaan