• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [ONYX-43600] Fout bij ontslaan lid BS

Goedeavond,

In onze BS (Dreams, Love and Magic, Arendyll) krijgen we een interne fout als we proberen om een lid te ontslaan (wegens niet actief/niet groeien).

1677966697305.png


Alvast bedankt,

Sofie
 
Als het de speler is die ik vermoed, degradeer die dan eerst naar gewoon lid en probeer het dan nog eens.

Het klinkt raar maar je laat de meeste leden gewoon als lid in je BS staan.
Daarnaast heb je 2 of 3 magiërs en hoog uit 1 á 2 leden als ambassadeur.
De ambassadeurs kunnen dan wel adviezen geven maar hebben geen macht tot leden verwijderen.
Plus je beperkt wie tijdens een BSA de volgende kaart mag openen.
 
Zo te zien is er van een crash geen sprake. De tekst zou wel wat meer informatief kunnen zijn, bijv.: "Je kunt deelnemers van een BS alleen ontslaan, als zij de rang 'lid' hebben."
 
ik vermoed dat het eerder te maken heeft met het feit dat deze speler inderdaad te lang inactief is, en mogelijks op het punt stond om verwijderd te worden door inno (naar de rand van de wereld verplaatst).

Ik zou in jullie geval een ticketje naar support sturen zodat zij het kunnen bekijken (melden als bug) en eventueel meteen voor jullie oplossen
 
Zo te zien is er van een crash geen sprake.
"Interne fout is opgetreden" is een crash van de applicatie, je moet daarna herladen.

Het lijkt alleen geen crash omdat je browser niet onderuit gaat (geen idee wat er op mobiel gebeurt). Wat ze doen is crash melding vangen dan die melding geven.
 
in dat geval zou ik adviseren om een verzoek via support te doen zodat die deze persoon kunnen verwijderen.

Ik krijg het vermoeden dat deze persoon een account blokkade heeft staan en daardoor geen veranderingen kunnen gebeuren zonder support ondersteuning.
 
Bovenaan