• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [ONYX-39238] zijdefabriek level 33 benoemingsfout.

Op een zijdefabriek level 33 wordt een leren borstplaat beschreven als een alchemie pakket terwijl dat ook gebruikt wordt voor de drakenboekrollenfabriek level 33.
Voor beide gaat het hier om de 9u producties.
feeenzijde33.png
 
Laatst bewerkt:
@King Spooky waarom denk je dat die fout me opviel?
Ik heb kristal als T2 staan en maak juist in de zijde fabriek tijdelijk die vesten omdat ik nog net niet helemaal klaar ben met de opbouw van H19.
En juist dan is het verwarrend als je niet even kunt kijken met je muis boven de fabriek wat je maakt omdat de benaming fout is.
 
feeenzijde7.png

Hier uit zou duidelijk moeten zijn dat de vertaling niet alchemiepakket maar zijde vest moet zijn.
Draag dus even corrigeren bij de eerst volgende update.
 
Vertalingen hebben blijkbaar geen prioriteit, ik zit hier al 2 maanden met een alchemiepakket opgescheept in mijn zijdefabrieken.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
De vertaling staat correct in het systeem. Is dit probleem er nog steeds? Dan moet ik het even aanmelden bij de ontwikkelaars.
 
Deze fout zou al sinds fix 1.147 verholpen zijn maar ik heb tijdelijk een level 33 kristal fabriek staan die de fout nog steeds heeft.
Ik hoop dat @DonFrank of iemand anders van Inno dit kan en wil herstellen.
 
Ik maakte een fout.
ik stond net van te voren even lang te puzzelen met die zijde fabriek voor mijn neus en klikte even op de kristal fabriek er naast maar kreeg van dit forum de verplaatsings-melding en ging door die combinatie meteen de mist in.

Deze nieuwe melding is dus niet gegrond en kan dan ook vergeten worden.
 
Bovenaan