• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar [ONYX-36356] H18. Handelaars - hoedje blijft staan.

In H18 zijn de handelaars (imo. handelaren) erbij gekomen.
Een daarmee geplaatste handelsaanbieding krijgt een hoedje, welke na 6 u behoort te vervallen en dan komt de handelaar weer vrij.
Soms blijft dit hoedje staan, zelfs als de handel al dagen lang aan het vervallen is (-10%/dag). De handelaar zelf is allang weer terug en via diens bemiddeling is er meestal al meerdere keren handel geplaatst.

Hoedje App Screenshot_2021-05-24-16-01-57 - kopie.png
Elvenar hoedje handel 1.PNG
Elvenar hoedje handel 3.PNG

Dit zie je sporadisch bij oudere aanbiedingen in het handelshuis, zowel op de app als op de PC. Hierboven is dit getoond bij spelers binnen en buiten het BS.

:D En ik ben zo gewend om mijn hoed af te nemen voor een dame :D.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
De ontwikkelaars hebben dit probleem niet meer kunnen reproduceren. Is dit probleem er nog steeds?
 
Ja, vandaag zag ik twee hoedjes bij mijn BS-genoot Paoma, terwijl ze maar 1 handelaar heeft. Vandaag heb ik meerdere malen haar handelaar vrijgespeeld, dus dan valt dit je niet direct op.
Toen ik die beide de hoed afnam kreeg ook zij een dubbele melding. Ze vroeg mij hoe dit kon omdat ze echt maar een handelaar had.
Een bug als dit is uiteraard lastig te reproduceren.
 
Ik heb iets soortgelijks bij support gemeld, alleen vanaf de ontvangende kant.
4 meldingen van afname hoewel er maar 3 handelaren aktief zijn en ik niet ondertussen een nieuwe heb gezet.
 
Bovenaan