• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [ONYX-35314] geen geluid tijdens ophalen wensputten, geest en godin der wensen.

Ik had nog een lading wensputten liggen met 1 geest en 1 godin der wensen.
Normaal hoor je een geluid als je iets ophaalt zoals bij zaden of je fabrieken en andere gebouwen die iets produceren maar bij deze hoor ik niets.
Niet via de app en ook niet via edge of Firefox.
Met een simpel terug koppel geluid weet ik tenminste of ik de hele reeks goed ophaal of dat ik iets mis.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dank voor je melding! Ik heb het kunnen reproduceren op onze testwereld en aangemeld onder vermelding ONYX-35314.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dank je,
Ik denk dat die zo te herstellen zal zijn omdat ik vermoed dat er 1 bitje verkeerd staat.
De developers geven aan dat er in de code geen fouten zijn gevonden. Ik gaf daarop aan dat er bijv. voorraden verkegen konden worden die wel een geluid maken bij andere gebouwen. De developer gaf daarop aan dat het om een voorraden booster gaat (en niet voorraden zelf), wat geen geluid geeft. Ook muntenregen, kennispunten en diamanten hebben geen geluid.

Welke beloning zou volgens jou wel een geluid moeten geven? Dan koppel ik dat terug.
 
er zijn 2 mogelijke geluiden die je kunt gebruiken.
1) het geluid wat je hoort als je mana ophaalt (ping geluid)
2) het geluid wat een oud wonder geeft als je daar troepen mee op haalt.
Dat zijn de geluiden die je zou kunnen horen voor het ophalen van de dobbelstenen.
Het gaat meer om de terug koppeling dat je in een reeks iets ophaalt dan welk geluid het moet wezen voor wat dan ook.
als voorbeeld: je hebt 15 huizen op een rij staan en je haalt de huur op, dan hoor je na een paar keer of dat je alles hebt of niet.
Het geluiden patroon klinkt anders als je niet alles pakt.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ze zijn eruit: Het probleem zit 'm niet in de app, maar enkel in de browserversie. De developers hadden de app getest en kwamen geen probleem tegen, maar hebben het kunnen reproduceren op de browser :)
 
Goed om te horen.
Gebruik de app versie niet zo vaak dus zal het ook niet meer gaan controleren omdat ik soms geluid rare dingen hoor doen dankzij een hersenbloeding+infarct.
Ik hoop dan ook dat het probleem snel is opgelost met een nieuwe wensgodin op komst.
 
Bovenaan