• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar [ONYX-34818] Niet verbonden onderzoeken

Spelversie: __ v1.107.3-(2d6eddf) (2020-07-05 13:51)
Spelwereld: __ Arendyll
Flash of HTML5: __ html5
Flash Speler versie: __ nvt
Spelersnaam: __ AlbertDeWijze
Mensen of Elfen: __ Mens

Browser + versie: __ FireFox 76.0
Besturingssysteem: __ Linux
Schermresolutie: __ 1920x1080 (window grootte 1662x1000)

Reproduceerbaarheid: __ 5/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 = gebeurt willekeurig; 3/5 = gebeurt regelmatig; 4/5 = gebeurt vaak, maar niet altijd; 5/5 = gebeurt altijd)

Titel van de Opdracht: __ nvt

Huidige Situatie:

__ Open het onderzoeks scherm
__ Sinds ik de laatste kolom van het onderzoek heb bereikt mis ik wat verbindingen tussen onderzoeken aan de linkerkant.
Screenshot_20200707_123126.png

Geen lijntjes aan de linkerkant.

__ Zodra ik met de muis ga slepen lost het probleem zichzelf op, omdat het dan opnieuw getekend wordt op een andere positie.

Voor de volledigheid even de hele breedte van het onderzoek scherm hieronder bijgevoegd
Screenshot_20200707_123026.png

Nog wat experimenten gedaan:

- Als ik het window smaller maak, krijg ik alleen het laatste deel te zien (zoals verwacht), met alle lijnen.
- Als ik het scherm breder maak, kan ik de rij ervoor ook nog zien, en ook daar missen alle lijnen (zowel erachter als ervoor) tot je het scherm sleept

Verwachte Situatie:
__ Open het onderzoeks scherm
__ Alle verbindingen die er zijn worden getoond.
 
Kan het zijn dat je (onbedoeld) in- of uitgezoomd hebt? Ook dan doen dit soort probleempjes zich soms voor...
 
Dan zouden de missende lijnen toch niet zichtbaar worden als je gaat schuiven, en zouden de andere lijnen ook weg zijn toch?
Ik heb het genoemde probleem niet (en ik kan het ook niet reproduceren), maar kan me herinneren dat ik in het verleden door zoom te gebruiken wel eens vergelijkbare issues heb gehad (delen van de weergave die ontbraken en/of zich vreemd gedroegen), dus vandaar de vraag...
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik heb het niet kunnen reproduceren op jouw account. Heb je dit probleem nog steeds?
 
Ja. Ook even weer de cache schoongeveegd en weer gekeken, Lijntjes blijven weg de eerste keer dat het onderzoek wordt getekend.

EDIT: Draai ondertussen firefox versie 79.0, maar lijkt niet uit te maken.
 
Bovenaan