• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen fix [ONYX-32936] Hoofddok bonus productie tekst overlap kortstondig "Verzamel vroegtijdig" symbool

DeletedUser4585

Guest
Spelversie: v1.107.3-(2d6eddf) (2020-07-05 13:51)
Spelwereld: NL2
Flash of HTML5: HTML5
Spelersnaam: Mistwalker
Mensen of Elfen: Elfen

MyBrowserFyi Link: https://mybrowser.fyi/report/5f05f36a487d5a0015055754
Browser + versie: Chrome Version Version 83.0.4103.116 (Official Build) (64-bit)
Besturingssysteem: Windows 7 Enterprise SP1
Schermresolutie: 1920x1200

Reproduceerbaarheid: 5/5

Huidige Situatie:
Direct na open van Hoofddok overlapt de bonus productie tekst het "Verzamel vroegtijdig" symbool om vervolgens binnen een seconde naar beneden te springen.
1.png

Bij de andere set gebouwen doet dit zich niet voor omdat daar geen "Verzamel vroegtijdig" mogelijk is.

Vindt het ook vreemd dat je hier überhaupt vroegtijdig kan verzamelen want dan krijg je volgens mij nooit die extra bonus van 3KP (+1 & +2). Behoorlijk misleidend ! o_O


Verwachte Situatie:
Tekst gelijkt op de juiste positie.
2.png


Nog beter zou zijn om dat vroegtijdig verzamelen gewoon weg te laten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4585

Guest
Ja hoor, je krijgt netjes 3 kp na 24 uur
En dan 24 uur later weer ? Dus eigenlijk 6KP in 48 uur ???? o_O
Zo ja, dan vindt ik die weergave van 48 uur maar vreemd, ook omdat de andere set gebouwen van deze set wel allemaal 24 uur zijn.
 
Ja, ik begrijp het ook niet, maar vind het geen probleem :)

Waarschijnlijk als je 2 dagen wacht krijg je ook 3 kp, maar waarom zou je dat willen proberen :D
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dit probleem gaat niet opgelost worden, omdat de complexiteit zorgt voor grotere gevolgen heeft dan het voordeel om het op te lossen.
 
Bovenaan