• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen fix [ONYX-32738] stats kloppen niet van magisch woongebouw van toren

Gisteren won ik een magisch woongebouw in de toren (winyandor). Ik was heel blij en wilde snel een woning wegdoen en vervangen met deze, maar nu blijkt dat gebouw helemaal niet meer inwoners en geld op te leveren dan mijn huidige woongebouwen. Normaliter zijn die toch veel hoger?
 

DeletedUser3597

Guest
@dumanina Als je mens bent loopt het in hoofdstuk 3 een beetje scheef inderdaad, dan heeft een magisch woonhuis zelfs minder inwoners dan een gewoon woonhuis kan hebben. Laat hem wel staan en probeer hem steeds te uppen met een blauwdruk of met een paar honderd diamanten, het wordt veeeeel beter!

Op Wiki (helaas moet je zelf het aantal inwoners optellen) kun je precies zien hoe het zit.
https://nl.wiki.elvenar.com/index.php?title=Magische_Huizen#Magische_Huizen_Mensen
https://nl.wiki.elvenar.com/index.php?title=Huis#Huizen_Mensen
 
Dank voor de reactie, als elf is het niet anders. Ik plaats hem niet, nieuwe wereld en de kans op blauwdrukken is voorlopig niet hoog hier. Ik begrijp dat het allemaal klopt, maar zal nooit meer een stap extra zetten in de toren voor zo'n "beloning".
 

DeletedUser3597

Guest
ik vind het eigenlijk niet kloppen... het mag toch niet waar zijn dat een duur magisch woonhuis op een bepaald level minder waardevol is dan een gewoon huis
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Live update: Dit is niet specifiek een probleem in de toren, maar een algemeen probleem met de normale woongebouwen (die op een ander hoofdstuk beschikbaar komen dan bedacht was). Zodra er meer bekend is, laat ik het weten.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Klopt, in hoofdstuk 3 zijn de magische woongebouwen 6 vakjes voor 250 bevolking, de normale woongebouwen zijn (op het hoogste niveau) 12 vakjes voor 560 inwoners. Het probleem is dat er geen grens zit tussen hoofdstuk 3 en hoofdstuk 4 (in de onderzoeksboom), terwijl we er wel vanuit gingen dat spelers pas in een later hoofdstuk die niveaus zouden bereiken.
 

DeletedUser3597

Guest
Tussen hoofdstuk 7 en 8 is er ook een probleempje met de kosten voor een magisch woongebouw.

Kosten voor een magisch woongebouw in hoofdstuk 7: 990 (voor mensen, elven 870) diamanten
Deze kun je voor 300 diamanten uppen naar hoofdstuk 8
Totale kosten: 1290 (elven 1170) diamanten.

Direct aanschaffen in hoofdstuk 8 kost 1400 diamanten.

Ik denk dat de kosten voor een magisch woonhuis in hoofdstuk 8 logischer zouden zijn als die daar ongeveer 1150 diamanten zou kosten voor mensen en 1120 voor elven.

https://nl.wiki.elvenar.com/index.php?title=Magische_Huizen#Magische_Huizen
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Oorzaak van het probleem geschetst door @dumanina: Een magisch woongebouw heeft een grootte van 2x3, een normale 3x3, waardoor een magisch woongebouw dus meer bevolking geeft per vakje. Geen bug :)

Inconsistentie van @localbeerking ga ik navragen.

Edit: Inconsistentie is aangemeld: ONYX-32738
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan