• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen fix [ONYX-31872] Munten op ander plek bij magisch woongebouw t.o.v normaal woongebouw

DeletedUser4585

Guest
Spelversie: v1.103.4-(0fb7778) (2020-05-05 12:28)
Spelwereld: NL2
Flash of HTML5: HTML5
Spelersnaam: Mistwalker
Mensen of Elfen: Elfen

MyBrowserFyi Link: https://mybrowser.fyi/report/5eb8127e9470b400153b4761
Browser + versie: Chrome Version 81.0.4044.138 (Official Build) (64-bit)
Besturingssysteem: Windows 7 Enterprise SP1
Schermresolutie: 1920x1200

Reproduceerbaarheid: 5/5

Huidige Situatie:
De locatie van de munt die aangeeft dat je munten kan innen is bij een magisch woongebouw (dwergen hoofdstuk) anders dan bij een normaal woongebouw:

1589197393706.png


Verwachte Situatie:
Alles netjes op dezelfde plek.

Vind de plek bij de magische woongebouwen beter dan bij een normaal woongebouw, daar zweeft die munt er zover boven dat het net lijkt of die van het naastgelegen woongebouw is. :eek:
 
Het verschil verbaast mij ook een beetje, maar het werkt bij allebei even goed, dus… om dit nou een bug te noemen? :confused:
 
Dat valt nog mee, bij Elvenar en Ambassades is het wel consistent tussen beide huis soorten, maar verre van logisch:
Screenshot_20200511_142251.png

En ja, dit is de rechterkant van de huizen rijen, er staat geen huis meer rechts van het plaatje.

Het muntje bovenop een huis is niet van het huis zelf, het is van de linker buurman.
 

DeletedUser4585

Guest
Het verschil verbaast mij ook een beetje, maar het werkt bij allebei even goed, dus… om dit nou een bug te noemen? :confused:
Dony is op Beta met dit soort "bugs"-meldingen "King of Bugs" geworden. Dus ja, dit telt als bug.
1589200579654.png
 
Voor wat het waard is... ik stel vast dat het zwevende muntje boven gewone huizen (level 18) niet alleen lager hangt, maar ook kleiner is dan boven magische huizen (hfdst 8)… ;)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik heb zojuist terugkoppeling ontvangen: De tijd die het kost om dit probleem te verhelpen weegt niet op tegen het voordeel. De bug is daarom gesloten als "Wordt niet verholpen".
 
Bovenaan