• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [ONYX-31871/ONYX-31389] Banner Feeën hoofdstuk in technologie boom laat geen tekst zien

DeletedUser4585

Guest
Spelversie: v1.103.4-(0fb7778) (2020-05-05 12:28)
Spelwereld: NL1 & NL2
Flash of HTML5: HTML5
Spelersnaam: Mistwalker
Mensen of Elfen: Elfen

MyBrowserFyi Link: https://mybrowser.fyi/report/5eb8127e9470b400153b4761 & https://mybrowser.fyi/report/5eb814669470b400153b4762
Browser + versie: Chrome Version 81.0.4044.138 (Official Build) (64-bit) & Firefox 76.0.1 (64-bit)
Besturingssysteem: Windows 7 Enterprise SP1
Schermresolutie: 1920x1200

Reproduceerbaarheid: 5/5

Huidige Situatie:
Geen tekst in banner Feeën in technologie boom:

Capture.PNG

Verwachte Situatie:
Tekst zoals dit wel te zien is in de andere hoofdstukken, bv. Orks en goblins:

Capture.PNG


Met Flash ingeschakeld laat die de teksten wel allemaal zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4585

Guest
Ik zie trouwens voor de hoofdstukken I t/m V, IX (Boselfen), XI (Halflingen), XIV (Constructen) & XVI ook geen tekst meer:
Capture.PNG


Capture.PNG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie de teksten (op beide werelden) wel… ligt het misschien aan de app? Of is je pagina niet helemaal geladen? Probeer anders F5... ;)
 

DeletedUser4585

Guest
Ik zie de teksten (op beide werelden) wel… ligt het misschien aan de app? Of is je pagina niet helemaal geladen? Probeer anders F5... ;)
App ? met Besturingssysteem: Windows 7 Enterprise SP1 ?? o_O

Jij heb zeker Flash nog aan staan ? Zet dat maar eens uit (wordt toch wel tijd i.p.v. nog altijd dat onveilige Flash te gebruiken).

PS. Je kan beter CTRL+F5 gebruiken, dat refreshed je cache ook, F5 alleen doet dat niet. :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet ik veel... je kunt onder Windows 7 ook een appsimulator gebruiken. Verder heb ik nog altijd problemen met HTML5 en werkt Flash bij mij uitstekend, ik kan bijvoorbeeld die teksten op de banners wel zien... :)
 
En als we dan toch kritisch zijn over elkaars software... zou jij niet eens eindelijk upgraden naar Windows 10? De bugs hebben wij er ondertussen bijna allemaal voor je uitgetest hoor! ;) Plus dat Windows 7 sinds 14 januari 2020 niet meer wordt ondersteunt... dus wie werkt er nu eigenlijk met onveilige software?
 

DeletedUser4585

Guest
Nee dank je, blijf liever zelf "in control" wat er allemaal geïnstalleerd wordt. :D
 
Vanwege dit soort (en vele andere) problemen met HTML5, gebruik ik dus nog steeds (en zolang het kan) Flash... als je die constant update en verantwoord gebruikt (dus niet blind klikken op alles wat voorbij komt) én combineert met goede anti-virus software (niet die Defender-troep die Windows er tegenwoordig gratis bijlevert) kom je nog altijd een heel eind!
 
Euhh… ik heb 10 dagen geleden nog een update binnengehaald en geinstalleerd… maar ik gebruik dan ook geen Chrome! Ik kies er namelijk voor om zelf te beslissen met wie ik mijn locatie, foto's, contacten e.d. deel...
 
Laatst bewerkt:
In Microsoft Egde is html hier bij mij zelfs niet mogelijk, daar krijg je bij opstart altijd de vraag om Flash in te schakelen alhoeel ik HTML aangevinkt heb in de instellingen van Elvenar
Alle teksten dus zichtbaar in Microsoft Edge (met Flash)
 
Afhankelijk van wat ik aan het doen ben, gebruik ik afwisselend Edge of Firefox... of beide! Allbei onder Flash en zonder problemen!
 
Bovenaan