• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<onvoldoende bespreking> Uitzoomen

DeletedUser2080

Guest
Het zou mij geweldig lijken om te kunnen uitzoomen op de wereldmap. Makkelijk om je verkenner aan de randen weg te sturen, handig voor overzicht in je wereldse buren bezoeken...
Zou die mogelijkheid graag in het spel zien :)
 

DeletedUser1143

Guest
In het spel kan je idd niet in en uitzoomen maar in je browser wel , op die manier kan je de kaart ook groter en kleiner maken. ( ctrl en scrollen )
Hoewel ik er geen fan van ben want dan word t te ieniemienie , maar dat kan ook aan de leeftijd liggen :oops:
 

DeletedUser2080

Guest
In het spel kan je idd niet in en uitzoomen maar in je browser wel , op die manier kan je de kaart ook groter en kleiner maken. ( ctrl en scrollen )
Hoewel ik er geen fan van ben want dan word t te ieniemienie , maar dat kan ook aan de leeftijd liggen :oops:

My mac says... no....
das voor mij helaas geen optie dus... zou t echt graag in t spel zien, gewoon net als in de stad.
 

DeletedUser2114

Guest
Ik vind dit een heel goede. Zo klein kan ook wel fijn, maar voor overzicht is kunnen uitzoomen ook wel heel handig :)
 

DeletedUser2080

Guest
@stan2002 plus dat dat kleine kijken waar jullie het over hebben kennelijk alleen op windows lukt. Niet op mijn mac iig. hoe dat bij linux gaat... geen idee.
 

DeletedUser1143

Guest
My mac says... no....
das voor mij helaas geen optie dus... zou t echt graag in t spel zien, gewoon net als in de stad.

Ik ben echt totaal niet bekend met mac dus misschien ga ik nu een totaal nutteloze link geven , maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
https://www.appletips.nl/zoomen-in-het-mac-os-x-login-scherm/

of

Wil je snel in- en uitzoomen, dan is het hoogstwaarschijnlijk handig om gebruik te maken van de sneltoetsen. Dit zijn ze in Chrome:
Inzoom: Ctrl en + (Windows, Linux en Chrome OS) of ⌘ en + (Mac) gebruiken.
Uitzoomen: Ctrl en - (Windows, Linux en Chrome OS) of ⌘ en - (Mac) gebruiken.

En inderdaad zou het zoveel makkelijker zijn als het gewoon in t spel zelf kon. +1
 

DeletedUser2080

Guest
Ik ben echt totaal niet bekend met mac dus misschien ga ik nu een totaal nutteloze link geven , maar ik hoop dat je er wat aan hebt.
https://www.appletips.nl/zoomen-in-het-mac-os-x-login-scherm/

of

Wil je snel in- en uitzoomen, dan is het hoogstwaarschijnlijk handig om gebruik te maken van de sneltoetsen. Dit zijn ze in Chrome:
Inzoom: Ctrl en + (Windows, Linux en Chrome OS) of ⌘ en + (Mac) gebruiken.
Uitzoomen: Ctrl en - (Windows, Linux en Chrome OS) of ⌘ en - (Mac) gebruiken.

En inderdaad zou het zoveel makkelijker zijn als het gewoon in t spel zelf kon. +1


Helaas helaas pindakaas... computer says no... maar dank voor je meedenken :)
 
Bovenaan