• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<onvoldoende bespreking> Suggestie spelers rapporteren.

DeletedUser1140

Guest
Goedendag,
Ik heb een voorstel om het aangeven van spelers wat makkelijker te maken.
Je hebt nu naast het schildje van de broederschap nog een vrij plekje.
Mijn idee is om hier een dikke rooie uitroep teken naast te maken om zo spelers te rapporteren die in overtreding zijn.
Dist systeem kun je koppelen aan een Que voor de elvenar staff zoals je dat ook met support tickets hebt.
Je kan zodra je op het knopje klikt een aangifte menubalkje pop up laten komen met verschillende aangifte opties zoals ongepaste spelers naam etc of een tekst schermpje waat je het verhaal kan intypen met een verzend optie die het doorstuurd naar het archief systeem (Que). Door middel van deze knop te gebruiken word gelijk de spelersnaam er aan gekoppeld etc.

Dit werkt sneller en efficienter dan eerst naar support gaan ticket aanmaken etc.

voor meer vragen hierover of meer duidelijkheid stuur gerust een berichtje.
 

Deleted User - 147694

Guest
Denk ook niet dat het qua snelheid per se veel verschil maken gaat, het mod team voor NL bestaat uit vrijwilligers, ze doen dit in hun vrije tijd, dus ze zien meldingen alleen maar als ze in het systeem zitten, het is dus niet dat ze 24/7 aanwezig zijn.
 

DeletedUser726

Guest
Ik heb wel wat anders te doen dan op een draad van 2016 te reageren?
Oeps!
 
Bovenaan