• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<onvoldoende bespreking> Melding indien Stadhuis vol

DeletedUser

Guest
Het lijkt me handig als er een melding komt op het scherm indien je geen geld/voorraden meer kunt ophalen omdat je stadhuis vol is...

Nu is het namelijk zo dat als een van beide vol is en je probeert grondstoffen op te halen, dan gebeurt er niets. Geen melding, geen aanpassing op het scherm. Ook als je op het gebouw drukt om te zien wat er aan de hand is krijg je niets te zien, enkel dat productie klaar is... en verder niets.

Zou wel zo netjes zijn om te weten waarom dingen niet worden opgehaald. Zeker aangezien stadhuis uitbreiden zo lang duurt :p
 

DeletedUser68

Guest
als het bij mij vol is staat mijn goud en gereedschap op rood
En krijg een waarschuwing als ik de opdracht vervul dat ik maar een gedeelte krijg omdat ik vol zit

ps koop vaker goederen of boekjes en het is zo leeg
 

DeletedUser

Guest
Ja, het wordt bovenin wel vol, maar ik had helemaal niet door dat ik zoveel voorraden had (wat drukke dagen op het werk momenteel).
Dus ik dacht gewoon dat er iets niet goed ging, waardoor de voorraden niet werden opgehaald. Ook bij de gebouwen een melding zou echt helpen.

(En ja, dat heb ik ook gedaan hoor :p )
 

DeletedUser7

Guest
Wat betreft woongebouwen is het duidelijk genoeg, vind ik. Maar de eerste keer dat ik geen voorraden meer kon ophalen was ik ook even in de war.
 

DeletedUser68

Guest
Ach het went vanzelf. Straks kun je het stadshuis
upgraden tot 120 0000 dan duurt het wel even voor
je vol bent lijkt mij
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk, het went, en hoe verder je komt hoe langer het duurt, maar dat sluit dit idee niet uit: het woongebouw doet het, dus de werkplaats zou het ook moeten doen :)
 

DeletedUser39

Guest
Ik juist goud teveel en inwoners te weinig...
En dan denk ik laat ik me stadhuis maar upgraden dan... kost ook al zo'n 100 inwoners fzow die ik niet heb :(
 

DeletedUser39

Guest
Haha had ik je mijn hele goud voorraad geven... die heb ik binnen een dag toch weer vol!
Grotendeels omdat ik de opdracht waarbij ik 2000 voorraad moet behalen ieder uur kan voltooien en daarvoor 45.000 goud krijg :p
 
Bovenaan