• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<onvoldoende bespreking> Legerkamp / post / transportpoort

DeletedUser1341

Guest
Het lijkt mij interessant dat er een mogelijkheid komt om in vier uithoeken van je landkaart een soort legerkamp te plaatsen als soort van tussenpost voor je verkenner (bijv op ring 10). Dit zou dan werken als een soort van snelreispoort voor de verkenner en je leger.

Naarmate je verder van je stad af provincies wilt ontdekken duurt het steeds langer. Dit is erg nadelig voor het spelplezier. Voor stadsuitbreidingen heb je steeds meer gewonnen provincies nodig, en als je voor het ontdekken steeds meer dan 1 dag nodig hebt is dit wel erg vervelend en duurt het gewoonweg te lang om nog van het spel te genieten.

Wat denken jullie?
 
Is misschien handiger om een soort minimap te maken denk ik, waarin de complete map zit en waar je de positie ziet van je eigen dorp en je vrijgespeelde provincies.
 

DeletedUser1341

Guest
Ik bedoelde het niet voor de look, maar voor de legertjes en verkenner die moeten 'reizen'. door zo'n post zou die route korter worden en het verkennen ook minder duur en korter
 

DeletedUser1572

Guest
Misschien is het dan interessanter om dit in een nieuw "Oud wonder" in te werken. Dit wonder zou dan de kost en duur om een nieuwe provincie te verkennen verminderen.
 
Bovenaan