• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<onvoldoende bespreking> groepspb voor ontdekte buren en privéchat

DeletedUser234

Guest
Ik zou het heel fijn vinden als je, zoals je een groepspb kan sturen naar je broeders, ook een groepspb zou kunnen sturen naar al je ontdekte buren.

Verder zou ik het heel fijn vinden als ik ook 1 op 1 met mensen zou kunnen chatten, je kan wel gesprekken hebben via pb, maar als je een uur bezig bent op de wereldkaart, met burenhulp geven en veroveren, dan moet je telkens terug schakelen naar je stad om een pb te beantwoorden van degene waar je mee in privé gesprek bent.

Wat vinden jullie van deze 2 ideeën?
 

DeletedUser

Guest
Dat kan technologisch niet, want iedereen heeft andere buren. Het kan zelfs dat jij iemand hebt ontdekt, maar hij jou nog niet. Dan ben je slechrs buur in 1 richting.
 

DeletedUser472

Guest
dat is inderdaad redelijk onmogelijk iedereen heeft andere buren dus dat kan je niet echt doen
 

DeletedUser234

Guest
Technisch herkent het spel al je relatie met andere spelers. Als ik bij een buur kom die ik heb ontdekt, staat daar onder de naam en rang: ontdekt. Bij een niet ontdekte buur, staat bij relatie: geen.
 

DeletedUser580

Guest
Er zijn ook nog andere chat platformen waarop je 1 op 1 kunt chatten met mensen. Ik denk dat daarom dat onderdeel er nooit zal komen. Het ontdekte buren pb gebeuren zie ik ook niet snel gebeuren. Zal vast wel technisch mogelijk zijn, maar het voordeel ervan zie ik niet in. Meeste mensen op de kaart zijn toch eendagsvliegen die gestopt zijn, of gewoon nooit hun PM lezen/reageren.
 

DeletedUser

Guest
Lang geleden, in games als Mobsters was er wel zo iets dat je alle berichten kon lezen die je 500 "mobs" postten. Maar iedereen had andere mobs, dus als die antwoordden op iets wat jij niet kon zien, dan had je meestal discussies waar je kop noch staart aan uit kon.
 
Ik zou het heel fijn vinden als je, zoals je een groepspb kan sturen naar je broeders, ook een groepspb zou kunnen sturen naar al je ontdekte buren.

Verder zou ik het heel fijn vinden als ik ook 1 op 1 met mensen zou kunnen chatten, je kan wel gesprekken hebben via pb, maar als je een uur bezig bent op de wereldkaart, met burenhulp geven en veroveren, dan moet je telkens terug schakelen naar je stad om een pb te beantwoorden van degene waar je mee in privé gesprek bent.

Wat vinden jullie van deze 2 ideeën?
je kan ook fluisterberichten sturen via de chat = 1 op 1
 

DeletedUser234

Guest
weet ik, maar dat vind ik totaal niet handig, dan moet je bij elke zin het fluister-commando geven.

ik mis die 1 op 1 chat ook niet zo erg als de mogelijkheid om een groepspb naar buren te kunnen sturen, het komt toch wel met regelmaat voor dat ik dat echt mis.
 
Bovenaan