• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<onvoldoende bespreking> Bonussen van buren kunnen bekijken

DeletedUser

Guest
Misschien is de vraag al lang gesteld, excuus hiervoor. Ik kon het niet terug vinden.
Ik gluur vaak op de wereldkaart naar "loners" die lekker op weg zijn en die misschien een mooie aanvulling qua bonussen voor onze groep zijn. Ik vind het zo vervelend om te schrijven : hoi heb je zin om met ons mee te spelen en wat zijn je bonusproducten? Dan krijg je terug: ja leuk! ehh, staal kristal en elixer. En dan moet ik zeggen...sorry, maar dan zoeken we verder naar een andere speler.

Is het niet mogelijk om op een stadhuis van een buur te klikken en dat dan de symbolen van de 3 bonus producten verschijnen?

groetjes

Moondrop van Happy Force
 

DeletedUser66

Guest
Je kunt op de wereldkaart zien welke 3 bonusgoederen spelers hebben. Namelijk de Noord, zuid-west, en zuid-oost provincies.
 

DeletedUser

Guest
je hebt je stad ( centraal punt) als je dan kijkt naar de provincie boven je ( noord)
en als je dan kijkt naar de linkse en rechtse provincie onder je stad (zuid-west en zuid-oost)

dan weet je welke bonus goederen die stad/speler heeft:)
 

DeletedUser472

Guest
volgens mij bedoelt ze het als grap want heb je de profiel foto niet gezien of zo
 

DeletedUser

Guest
Okay...ik voel mij heeeeeel dom nu! Kan ik dit topic nog wissen? :) Ja heren, kop 'm er maar in :p
 
Bovenaan