• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<onvoldoende bespreking> Battle vaardigheden

DeletedUser

Guest
Het zou wellicht een goed idee kunnen zijn om na het veroveren van een provincie toch weer strijd te kunnen voeren tegen de zelfde eenheden om je battel vaardigheden te verbeteren.
De relekwieen en kennispunten kunnen dan niet meer behaald worden maar je kunt wel blijven oefenen om die skills in de andere provincies toe te passen.

mvg, Universal.
 

DeletedUser

Guest
Je bedoelt om je techniek te verbeteren?

Dan zou denk ik meer een optie in de kazerne wat zijn, waar je bv een simulatie gevecht kan doen op random terrein tegen random tegenstanders (of zelf in te stellen qua sterkte). :)
 

DeletedUser127

Guest
Als je 1 keer tegen alle soorten vecht is het niet moeilijk, een echte aanrader is om ronde 1 te blijven staan

Maar goed een simulatie kan nooit geen kwaad
 

DeletedUser68

Guest
een simulator lijkt mij een leuk idee lol als ik nu vecht word totaal afgeslacht
met elk leger lol
 

DeletedUser

Guest
Door de variabele slag/schietkrachtwaarde is de uitkomst niet altijd het zelfde.
Maar de hele bedoeling is om niet met andere games een zelfde soort simulator te gebruiken, en juist voor een andere soort simulatie te voorzien.
Dat houdt het spel uniek t.o. van andere oorlog/strijd spellen.
 

DeletedUser68

Guest
Dat is helemaal waar maar ik zie op dit moment geen manier om het vechten meer te proberen
wat doe ik tegen 18 golem 2 28 steenling 128 ork 115 cerburus 115 ork 28 steenling 19 golem 2
kan zelf 84 zwaard dansers of boogschutter 2 plaatsen
max van 7 treant of 14 golem ik word op elke manier gewoon weg geveegd

en daarom zou een soort simulator kunnen helpen maakt niet uit hoe om te leren
hoe ik dat kan verslaan nu is het onmogelijk namelijk
 
Bovenaan