• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Ontwikkelingen: nieuwe dingen op elvenar

DeletedUser

Guest
Aangezien andere topic is gesloten probeer ik het opnieuw.
mijn vraag was dus komt er iets nieuws op elvenar , is er al iets in de planning etcetera.
naarmate je verder in spel komt kom je op den duur vast te zitten , ik kan zelf niks meer omdat me land vol is en geen volk hebt aangezien ik geen dia gebouwen gebruik .
spelers hebben dan de neiging om te stoppen om de uitdaging er uit is .
toen ik in vorige topic mijn mening uitte was omdat ik ook foe heb gespeeld forge of empires dus , dit is ook van innogames vele spelers hebben toen veel geld ingestoken o a ikke , er kwamen ideeen van spelers die de moderators doorstuurde naar innogames , innogames deed er vrijwel niks mee , toen kwam innogames met zelf gemaakte ideeen die heel het spel uit zijn verband trok en dat koste hun heel veel spelers .daarom mij negatieve beoordeling op innogames makers .
op elvenar kloppen de verhoudingen qua bouwen en volk ook niet je hebt veel te veel inwoners nodig om iets kunnen te upgraden en als je zonder dia gebouwen met volk speelt loop je giga vast , dit geld ook voor de graniet en koper die je veel te veel nodig heb en wat je krijg per uur veel minder is , ook kan je de graniet en koper niet op markt zeten (jammer genoeg ) aangezien je weer nieuwe volk krijg gaan de dwergen weer weg , de upgrades kost je giga veel graniet en koper om je koper en graniet te uppen . spelers die nog niet zover zijn kunnen hier ook niet over oordelen (jullie stress komt nog wel) . wilde gewoon me mening zeggen en niemand zwart maken , dus helemaal me bedoeling niet op alleen maar negatieve praat te verkopen . ik schrijf alleen wat ik voel in dit spel en wat andere ook voelen die al ver zijn in het spel.

NOU nu ff stukje over de wonderen , het belonings systeem is ver onder de maat wat je terug krijgt van beloningen voor de giga kp die het kost , ook dat je elke level weer moet bouwen vind ik ook niet zo leuk duurt veel te lang , na level 5 moet je weer 9 goede rune hebben .kost veel provincies en tijd en geld , daarom hoop ik echt de de rune bij quest worden ingevoerd nadeel is dat spelers mekaar niet meer gaan helpen in de wonders omdat de beloningen te slecht zijn , nog 1 dingetje wat mods kunnen doorsturen naar innogames is dat et nooit kan zijn dat je kp wint , en die kwijt bent omdat ze meetellen op je uurs balkje is je balk al vol oke komen ze er boven op , is ie leeg dan vult ie de balk en dan krijg je niks er meer er bij , dus hoop echt dat ze een inventaris maken net als op foe dat je daar je gwonnen kptjes krijg ik pakketjes van 5 of van 10 , deze invenataris kan ook nuttig zijn waneer er later ooit events komen en je prjzen kan winnen die je dan even kan opslaan in je invantaris tot dat je ze wil gebruiken of niet gebruiken , nou hoop dat het nu beter is uitgelegd .
m v g elfje
 

DeletedUser

Guest
Ik zal eens vragen naar een roadmap voor 2016. Wellicht dat daar wat antwoorden op je vragen in staan.
dank je zal mooi zijn niet alleen voor mij maar ook voor andere hoge spelers dan weten ze tenminste of ze naar iets moeten uitkijken
 

DeletedUser189

Guest
Ik hoop het want op het moment is het anderhalve dag wachten weer een provincie vrij spelen en maar hopen dat het de runnen is die je nodig hebt.:(
Voor de rest je BS leden helpen en dat is het wel zoon beetje.
Nog 2 onderzoeken te gaan en dan kan ik de wonderen vol gaan storten maar dat is ook weer zo gebeurd.
Weinig te doen dus op het spel :(
 

DeletedUser68

Guest
Ik zal eens vragen naar een roadmap voor 2016. Wellicht dat daar wat antwoorden op je vragen in staan.
dat lijkt me wel een heel leuk vooruitzicht hebben veel mensen een uitzicht over hoe en wat en wanneer
Ik hoop het want op het moment is het anderhalve dag wachten weer een provincie vrij spelen en maar hopen dat het de runnen is die je nodig hebt.:(
Voor de rest je BS leden helpen en dat is het wel zoon beetje.
Nog 2 onderzoeken te gaan en dan kan ik de wonderen vol gaan storten maar dat is ook weer zo gebeurd.
Weinig te doen dus op het spel :(
ik heb echt hetzelfde probleem lol zullen we een nieuwe groep maken hihih
 

DeletedUser59

Guest
Om te reageren op je punten ELF-OGGO:

- Graniet en koper verzamelen kost inderdaad een hoop tijd en je zult voldoende gebouwen moeten plaatsen om niet vast te lopen. Wat extra manieren om graniet / koper te verzamelen zou inderdaad wel mooi meegenomen zijn (bijv. handel en herhaalbare missies). Voor de rest is het wat mij betreft prima.
- De beloningen voor de wonderen in vergelijking met wat je investeert is inderdaad karig.
- Iedere niveau opnieuw bouwen is voor mij geen punt
- Vind het zelf vreemd dat de wonderen bonusrelikwieen kosten, dit maakt de wonderen een stuk minder aantrekkelijk. Persoonlijk zou ik alleen de niet-bonusgoederen hiervoor gebruiken, die werken hier perfect voor.
- Ik zou graag (moeilijke) missies zien die runescherven opleveren, nu kan het alleen met het voltooien van provincies en flink te investeren bij andere wonderen.
- KP-pakketjes of een vergelijkbare oplossing zou fijn zijn.
 

DeletedUser68

Guest
Ben zelf juist blij dat het met het graniet en koper wat langer duurt mag eigenlijk nog wel 2 stappen moeilijker volgende upgrade.
maak het de spelers maar is moeilijk en houd ons 3 maanden zoet LOL
 

DeletedUser224

Guest
Nou, ben blij dat meer spelers tegen dezelfde problemen aanlopen. Het Wonderen tijdperk, alleen vraag ik me af wat er wonderlijk aan is:p
Als je provincies vrij moet spelen, alla, daar heb ik vrede mee, maar dat je dan scherven krijgt als je met een rune een plaats in de cirkel neemt die al bezet is..wordt het een langdurige en vervelende kwestie.
Heb het vechtklooster eindelijk klaar, krijg ik met provincies vrijspelen een scherf van het vechtklooster..:mad: Wat moet ik in hemelsnaam met die scherven??
En ik was echt van mening dat er quests zouden komen met runen als beloning, maar die heb ik niet gezien...

Wat die dwergen aangaat, kost veel tijd en geduld, maar feitelijk kan je er niets mee. Je kan niet handelen met koper of graniet. Je krijgt geen punten voor gebouwen die je plaatst (de koper en granietmijnen), dus zie de meerwaarde er niet van in op dit moment. Je moet ze plaatsen, anders kom je niet verder in je tech-tree, maar ik vind het dwergentijdperk eigenlijk een stuk wat ik het liefst zou overslagen.
Ik hoop dan ook dat men bij een volgend ras hier eens ernstig over na gaat denken, want het kan volgens mij wel iets aantrekkelijker gemaakt worden.
 

DeletedUser64

Guest
Ik heb op beta de tech tree klaar en heb geen vaste opdrachten meer. Ik heb nog steeds geen opdracht gehad waarbij je een runen scherf als beloning krijgt, terwijl dat volgens wiki en volgens innogames tv wel een manier is om een runen scherf te krijgen. Ik neem dus aan dat die opdrachten er nog niet zijn en hoop dat ze snel komen.

Edit: zojuist op beta een antwoord van muf-muf gevonden:
"We are still working on quests that will give Rune Shard rewards. For the time being your main income of Rune Shards would be either helping other players construct their Ancient Wonder and getting some as a reward for that, or by completing Provinces on the World Map"

Heb het vechtklooster eindelijk klaar, krijg ik met provincies vrijspelen een scherf van het vechtklooster..:mad: Wat moet ik in hemelsnaam met die scherven??
Voor het upgraden van een wonder van 5 naar 6 heb je nog een keer 9 runenscherven nodig.
 

DeletedUser66

Guest
Aan die quests wordt nog gewerkt. Daarnaast heb je voor elk wonder 18 runes nodig. Na level 5 krijg je een nieuwe ring van 9.
 

DeletedUser224

Guest
Aan die quests wordt nog gewerkt. Daarnaast heb je voor elk wonder 18 runes nodig. Na level 5 krijg je een nieuwe ring van 9.

M.a.w... een oneindig lang verhaal. Word ik dus niet vrolijker van. Hoe moet je dat duidelijk maken aan spelers die nog niet aan Wonderen toe zijn? Ze moeten nu al veel geduld opbrengen omdat sommige zaken niet opschieten. En dan komt dit er ook nog eens bovenop. Die Wonderen kunnen me dus ook voorlopig gestolen worden, tech-tree is het belangrijkste, en daarna zien we wel verder.
Maar als leider valt het zo niet mee om je leden te blijven motiveren om door te gaan met het spel.
Al met al is Elvenar vernieuwend qua graphics, maar wel een oneindig lang verhaal.

Als er met quests scherven gewonnen kunnen worden, had Inno dit al klaar moeten hebben voordat ze met Wonderen kwamen, en niet reclame maken, en dan zeggen; sorry, maar dat komt nog. Zo krijg je het idee, dat ze de spelers die al aan het eind van alles zijn tevreden willen stellen door met iets nieuws te komen, maar dan ook nog eens half(ge)bakken.

Sorry dat het allemaal negatief is, of zo overkomt, maar dat gevoel krijgen meer spelers op dit moment.
 

DeletedUser68

Guest
Ik weet er alles van Fraggie en het is op dit moment naar mijn idee.
Water naar de zee dragen omdat we te snel het spel doorspelen.
Het lijkt erop dat ze steeds wat gaatjes dichten maar nog geen oplossing hebben.
spelers gaan te snel we passen de questen mensen krijgen te veel goederen we passen de questen aan
Mensen zijn klaar we moeten nu uitbreiden ((ja maar questen zijn nog niet klaar )) gewoon doen en we zien wel.
Maar de beginnende speler loopt vast en wil niet meer spelen de oudere spelers lopen vast hebben niks meer straks geen buren meer.
misschien hebben we straks een grote gilde op de NL server lol

We gaan afwachten wat 2016 ons gaat brengen kijk er wel naar uit vind het grafisch nog steeds een leuk spel.
Maar om te zeggen dat ik er hoop in heb (( NU NOG NIET)) Maar het is eenmaal een geduld spel ik laat me ook rustig afzakken in de ranking heeft voor mij ook geen waarde meer...
 

DeletedUser224

Guest
Klopt Mike, grafisch gezien vind ik het leuk om Elvenar te spelen, en dat hoor ik meer. Nu maakt de ranking me niet zoveel uit, want we spelen voor ons plezier. Tenminste bij mijn BS. Hulp wordt nog steeds geboden waar we kunnen, in welke vorm dan ook. Dat blijft het leuk houden op dit moment.
Naar mijn mening had Inno iets anders verwacht, dat er meer spelers zouden blijven. Dat dat niet gebeurt, komt misschien wel door de langzame spelsnelheid en alle negatieve geluiden die je hoort ivm ruimte, vrije inwoners en de vele KP die men bijeen moet sprokkelen. Dit gaat (nieuwe) spelers niet motiveren om door te gaan.
Zeker nu men de verhalen hoort over dat Wonder tijdperk. Als ik in de chat vertel hoeveel men nodig is, en wat voor voordeel het geeft, dan schrikken er heel wat. En dat kan ik me best voorstellen.
Voor de spelers die wel voor ranking spelen, is dwergen era al helemaal niet interessant omdat je er geen punten voor krijgt.
Dit had Inno beter moeten doen, door wel punten te geven voor dwergengebouwen. Want wat heeft het voor zin om gebouwen te levelen als je geen punten krijgt? Het enige voordeel is dat je sneller graniet en koper krijgt, waarvan je trouwens grote hoeveelheden moet hebben voor bepaalde tech's.
Ik blijf erbij dat Inno dit niet goed heeft gedaan, misschien wel doordat sommige spelers zo snel met diamanten hebben gegooid en daardoor (te)snel zijn uitgespeeld. Dit blijft hun bron van inkomsten, en dus zullen ze snel met nieuwe zaken komen. Maar de spelers die geen diamanten gebruiken komen op die manier alleen maar verder achterop, wat weer demotiverend gaat werken.
Inno moet geld verdienen, dat is logisch, maar nu gaat het ten koste van menigeen zijn of haar speelplezier, wat ik erg jammer vind.

Daarom hoop ik dat met Kerst er een leuke quest bijkomt, waarin men beloningen kan verdienen, zodat ook de ietwat lagere rankings er plezier aan gaan hebben.
Ach...wie weet..gaat het nog leuk worden :D
 

DeletedUser286

Guest
Nou, ben blij dat meer spelers tegen dezelfde problemen aanlopen. Het Wonderen tijdperk, alleen vraag ik me af wat er wonderlijk aan is:p
Als je provincies vrij moet spelen, alla, daar heb ik vrede mee, maar dat je dan scherven krijgt als je met een rune een plaats in de cirkel neemt die al bezet is..wordt het een langdurige en vervelende kwestie.
Heb het vechtklooster eindelijk klaar, krijg ik met provincies vrijspelen een scherf van het vechtklooster..:mad: Wat moet ik in hemelsnaam met die scherven??
En ik was echt van mening dat er quests zouden komen met runen als beloning, maar die heb ik niet gezien...

Wat die dwergen aangaat, kost veel tijd en geduld, maar feitelijk kan je er niets mee. Je kan niet handelen met koper of graniet. Je krijgt geen punten voor gebouwen die je plaatst (de koper en granietmijnen), dus zie de meerwaarde er niet van in op dit moment. Je moet ze plaatsen, anders kom je niet verder in je tech-tree, maar ik vind het dwergentijdperk eigenlijk een stuk wat ik het liefst zou overslagen.
Ik hoop dan ook dat men bij een volgend ras hier eens ernstig over na gaat denken, want het kan volgens mij wel iets aantrekkelijker gemaakt worden.
Hier is nog steeds niet veel mee gedaan, of is een aanpassing al in aantocht? Bij mij in de BS zijn er grotere spelers, die niet aan de dwergenzaken willen beginnen, omdat het toch niet veel gaat opleveren. Ik kreeg al reacties op het openzetten van handelsopties voor graniet en koper, dat grote spelers hier geen behoefte aan hebben. Dat druist echter in tegen het samenspelen en het stimuleren van spelplezier. Hoop dat hier toch actie op gezet gaat worden.
 
Klopt Mike, grafisch gezien vind ik het leuk om Elvenar te spelen, en dat hoor ik meer. Nu maakt de ranking me niet zoveel uit, want we spelen voor ons plezier. Tenminste bij mijn BS. Hulp wordt nog steeds geboden waar we kunnen, in welke vorm dan ook. Dat blijft het leuk houden op dit moment.
Naar mijn mening had Inno iets anders verwacht, dat er meer spelers zouden blijven. Dat dat niet gebeurt, komt misschien wel door de langzame spelsnelheid en alle negatieve geluiden die je hoort ivm ruimte, vrije inwoners en de vele KP die men bijeen moet sprokkelen. Dit gaat (nieuwe) spelers niet motiveren om door te gaan.
Zeker nu men de verhalen hoort over dat Wonder tijdperk. Als ik in de chat vertel hoeveel men nodig is, en wat voor voordeel het geeft, dan schrikken er heel wat. En dat kan ik me best voorstellen.
Voor de spelers die wel voor ranking spelen, is dwergen era al helemaal niet interessant omdat je er geen punten voor krijgt.
Dit had Inno beter moeten doen, door wel punten te geven voor dwergengebouwen. Want wat heeft het voor zin om gebouwen te levelen als je geen punten krijgt? Het enige voordeel is dat je sneller graniet en koper krijgt, waarvan je trouwens grote hoeveelheden moet hebben voor bepaalde tech's.
Ik blijf erbij dat Inno dit niet goed heeft gedaan, misschien wel doordat sommige spelers zo snel met diamanten hebben gegooid en daardoor (te)snel zijn uitgespeeld. Dit blijft hun bron van inkomsten, en dus zullen ze snel met nieuwe zaken komen. Maar de spelers die geen diamanten gebruiken komen op die manier alleen maar verder achterop, wat weer demotiverend gaat werken.
Inno moet geld verdienen, dat is logisch, maar nu gaat het ten koste van menigeen zijn of haar speelplezier, wat ik erg jammer vind.

Daarom hoop ik dat met Kerst er een leuke quest bijkomt, waarin men beloningen kan verdienen, zodat ook de ietwat lagere rankings er plezier aan gaan hebben.
Ach...wie weet..gaat het nog leuk worden :D

De punten zie ik niet echt als een probleem, die krijg je echt wel, namelijk via de upgrades die je ermee vrij speelt,
vind de upgrades wel schandalig duur minimaal 67 uur om hem terug te verdienen, belangrijkste reden om het toch te doen is die uren terug te verdienen. 4 uur is te kort voor iemand die slaapt of werkt en geen toegang heeft tot een computer tijdens werk.
 
Bovenaan