• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Ontbrekende / Verdwenen burenhulp in de historie notificaties

Spelversie: 1.149.2
Spelwereld: Arendyll & Winyandor
Flash of HTML5: HTML5
Flash Speler versie: NVT
Spelersnaam: NVT
Mensen of Elfen: NVT

Browser + versie: Opera / Firefox / Edge
Besturingssysteem: Windows 11 Home
Schermresolutie: NVT

Reproduceerbaarheid: 3/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 = gebeurt willekeurig; 3/5 = gebeurt regelmatig; 4/5 = gebeurt vaak, maar niet altijd; 5/5 = gebeurt altijd)

Titel van de Opdracht: NVT

Huidige Situatie:
Ontbrekende / Verdwenen burenhulp in de historie notificaties

Zo mist er van historie tussen 16 Maart 14:45u - 17 Maart 09:19u (Arendyll)
Maar ook historie tussen 18 Maart 09:29u - 18 Maart 15:00u (Winyandor)
 
Laatst bewerkt:
Aha, het beruchte samenvoegen van ontvangen burenhulp van de zelfde persoon.
Je houd nu maar 1 vermelding in je lijst over van speler ? in plaats van tot maximaal 5x de vermelding.
Zelf vind ik 21 pagina's met burenhulp beter door te komen dan meer dan 50 pagina's met heel veel dubbele vermeldingen.
Ik weet nu dat is van 121-126 spelers hulp terug krijg uit een gebied van 291 buren + 24 BS leden.
(en ja er zijn heel veel goud mijntjes rechts boven en aan de rechter zijde van mijn stad, dus ik weet al waar ik relatief ten opzichte van het kaart centrum zit.)
 
Aha, het beruchte samenvoegen van ontvangen burenhulp van de zelfde persoon.
Je houd nu maar 1 vermelding in je lijst over van speler ? in plaats van tot maximaal 5x de vermelding.
Zelf vind ik 21 pagina's met burenhulp beter door te komen dan meer dan 50 pagina's met heel veel dubbele vermeldingen.
Ik weet nu dat is van 121-126 spelers hulp terug krijg uit een gebied van 291 buren + 24 BS leden.
(en ja er zijn heel veel goud mijntjes rechts boven en aan de rechter zijde van mijn stad, dus ik weet al waar ik relatief ten opzichte van het kaart centrum zit.)
Verhelderend,

Ik heb niet begrepen, dat er nu maar 1 melding, van 1 persoon is.
Mijn "Bug-report" is dus geen bug, maar een foutief lezen van mij.
Dank voor de opheldering allen!
 
Ik dacht dus dat de notificaties tot 5 dagen terug gaat.
Als het goed is gaan ze ook terug tot 5 dagen, alleen van de burenhulp wordt de laatste keer onthouden.
Dus alle handel van de markt zou wel 5 dagen moeten blijven staan, alsmede buren die 5 dagen geen nieuwe hulp hebben gegeven.
 

Aeva

Chef
Je kunt natuurlijk alleen naar de eerste paar pagina's kijken.
Punt is: wat is het nut van 5 dagen terug kijken? Voor de gouden handjes is dat onzin.
 
Je kunt natuurlijk alleen naar de eerste paar pagina's kijken.
Punt is: wat is het nut van 5 dagen terug kijken? Voor de gouden handjes is dat onzin.
Wil graag ook de minder actieve buurtjes wakker houden als ze eens per 5 dagen reageren dan is dat prima.

Zelf sla ik ook wel eens een dagje over omdat alles al vol zit en ik geen zin heb om 80x de waarschuwing weg te klikken
 
dan moet ik dus iedereen doen, niet alleen die ook reageren, want ik ga echt niet onthouden wie van de x00 mij wel en geen burenhulp hebben gegeven in de afgelopen week.
 
Die waarschuwing krijg je makkelijk weg voor 80x burenhulp door even je munten voorraad of hamertjes te verminderen.
Maar dat vinden sommige dan weer vervelend begrijp ik want die beperkte voorraad balk moet en zal vol blijven staan. :eek:o_O
 
Maar dat vinden sommige dan weer vervelend begrijp ik want die beperkte voorraad balk moet en zal vol blijven staan.
Vind het meer een probleem dat ik de burenhulp moet onderbreken en dan weer instellingen (van markt en handelaar) goedzetten, en zoeken waar ik gebleven was.

Dus liever zou ik een "waarschuw of blokkeer niet bij volle muntjes of hamertjes opslag" optie willen hebben.
 
Nadeel van al die teveel aan munten/hamertjes is dat je er alleen T1/2/3 van kan kopen. Als je in de echt hoge hoofdstukken zit zou het misschien fijn zijn als je daar ook spirituele goederen of iets anders van kan kopen. Tis leuk als je van alle T1/2/3 20M hebt staan maar je hebt het amper nodig.
Sponsor soms bewust als er een kleine speler bij ons komt met zeer scheve handel zodat die voldoende heeft om 2 á 3 hoofdstukken vooruit te kunnen.
 
Die waarschuwing krijg je makkelijk weg voor 80x burenhulp door even je munten voorraad of hamertjes te verminderen.
Maar dat vinden sommige dan weer vervelend begrijp ik want die beperkte voorraad balk moet en zal vol blijven staan. :eek:o_O
Hamers is geen probleem, maar munten ik onderhandel heel de toren en als het echt tegenzit dan ben ik zo door me munten heen. ik heb dus alle reserves nodig die ik aan kan.
Wat in de groothandelaar gooien om later ze tekort te komen en niet meer te bezitten is iets wat ik probeer te voorkomen.
 
Bovenaan