• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Onderhoud Forum?

Is dit eigenlijk het bericht : "Forum gaat door ondanks alle eerdere berichtgevingen" ?

Ik hou wel van een strohalm om weer een beetje leven te blazen in het Forum :).
 
Een mens kan altijd dromen :)
Maar dan hebben we wel een plan van aanpak nodig om de leden hier terug te laten komen. Wie doet er mee?
 
Quote:
“Beste Elfen en Mensen,

Op 21 mei migreren we alle forums naar nieuwe servers. Het forum zal hierdoor voor een periode van 2-5 uur onbereikbaar zijn.

Met vriendelijke groet,
Jullie Elvenar Team”

@DonFrank:
Zou je iets meer kunnen zeggen over de gevolgen voor het forum van deze migratie naar nieuwe servers? Wordt het bv een alleen lezen forum of blijft de mogelijkheid om er te posten bestaan?
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Er wijzigt niets aan de configuratie van het forum, het is puur het wisselen van het forum naar een nieuwe server.
 
Er wijzigt niets aan de configuratie van het forum, het is puur het wisselen van het forum naar een nieuwe server.
Geweldig nieuws want er staat nog heel veel bruikbare informatie in de oude posts en die blijft dus toegankelijk, ben ik blij om maar aangezien er nog geen datum naar voren is geschoven wanneer het forum definitief zal sluiten vond ik en vind ik de actie "an sich " iets wat merkwaardig ;) .
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Geen zorgen: Er is vorige week nog overleg geweest en er is er besloten dat de forums open blijven als bron van informatie en opgebouwde kennis. We zullen er geen aankondigingen meer op plaatsen, en Discord zal het belangrijkste communicatiekanaal zijn, maar de informatie op het forum blijft beschikbaar. Eens in de zoveel tijd wordt er gekeken naar dat standpunt en of dat gewijzigd moet worden, maar dit is wat er voor de komende tijd van toepassing is. Een snelle sluiting zie ik dus niet komen :)
 
Bovenaan