• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Off Topic *grijns*

DeletedUser

Guest
Ik heb er wat beschrijvingen bijgezet, dan weet je waar je aan toe bent voordat je het nummer aan klikt ;p

@Lord Jirre Je zoekt het duidelijk wat recenter :D A song about Birds is hilarisch :p

@Aiki Leuke covers :)
Ik geloof dat ik moet stoppen met YouTube videos hier neer te planten, de pagina wil bijna niet meer laden :oops::oops:
 

DeletedUser222

Guest
Heerlijk om al die nummers weer eens te horen, mooie tijd die seventies.:)

Voor mij viel Zepparella op, die meiden spatten van het scherm. Dank je wel @Aiki , ga op zoek naar de cd:D
 
@Lord Jirre : zoals Didi al zei: recenter dan alle 70s die we bovenhaalden, hoewel inderdaad psychedelisch en disco om te beginnen :) wel net wat ik minder vind aan die periode :D
Savage Garden heeft me nooit wat gedaan, en die anime lijkt me echt niet m'n ding. Mondo Cozmo is wel OK, maar iets dergelijks heb ik al duizend keer gehoord en het steekt er niet bovenuit of raakt niet echt.
VEVO vermijd ik op Youtube, net als kanalen van grote platenfirma's. Dus ik vind het wel tof dat je de grote namen wil mijden.
Wel weer iets bijgeleerd met wat te checken, dus alsnog dank :D en de bird song is grappugh :D
 
Laatst bewerkt:
Ja
Ik ben weer in de seventies aanbeland, kwam van Franse chanson die geremixed was tot dance (very 2000s :D) :

 

DeletedUser234

Guest
Oké eerlijk is eerlijk, die van die drunk Scotsman had ik niet willen missen. Heeft zo moeten zijn dat ik toch even keek, want na het eerste bericht van dit topic heb ik er nooit meer naar gekeken....tot nu.
 
Bovenaan