• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

OF Elf and Man zoekt actieve spelers.

DeletedUser443

Guest
Hallo Elf en mens.
Zin om samen een actieve broederschap te vormen?
Je plek op de ranglijst doet er niet toe. Wel of je bereid bent je broeders te helpen.
Wees welkom!
Warme groet,
Carl.
 

DeletedUser443

Guest
Ja we zijn nog een kleine club, maar daardoor wel lekker veel ruimte voor jou om er bij te komen, en de aanwezige leden zijn actieve spelers die begrijpen waarom we in een broederschap zitten; elkaar helpen.
want je kunt me nog meer vertellen, dit is geen spel van mens tegen Elf, of Elf tegen mens. Dit is een spel van Elf en mens tegen de makers van dit spel, die ons soms voor haast onmogelijke opdrachten plaatsen of ons gevechten willen laten leveren die onze arme krijgers niet kunnen overleven.
Daarom, mens en Elf, moeten wij samen verzameld in een broederschap strijden tegen deze wreedheden van de makers die ons maar laten doen wat ze willen. Je het gevoel geven dat je je computer wel tegen de muur wilt gooien. Daarom, waarde mens en Elf, moeten wij in opstand komen en elkaar de hand reiken om deze makers een poepie te laten ruiken. Dat we samen zeggen; kom maar op met je opdracht, ik lust je rauw. Samen kunnen we dat beste mens en Elf. Vandaar de broederschap; Of Elf and men. Ik reken op jullie!!
Met warme groet,
Carl.
 
Bovenaan