• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

NL opdrachten Gefluister van de Ziel

Aeva

Chef
Dank je Aeva, dit is nog een goede reden om het forum te laten bestaan...al die helpende handjes, we zouden ze zo missen :(
Warme groetjes van Rozenelfje
:)
Nee hoor @rozenelfje
Op discord staat dezelfde link in de chat (deze verdwijnt langzaam uit het zicht).
Op discord staat het document als txt (te downloaden of uit te vouwen) in de TIPS (deze blijft altijd zichtbaar).
 
Ook ik en mijn mede-leden (van 2 broederschappen die vrijwel unaniem geen Discord account willen!) zijn heel blij met deze informatie en wij hopen dan ook dat je dit (zo lang mogelijk) wilt blijven doen... het wordt zeer gewaardeerd!
 
Ik heb een probleem met opdracht 45. Niet in mijn dorp, maar het dorp van Rapunzel. Dat dorp is halverwege H3. Het oud wonder wordt in H4 geactiveerd. Ik kan dus opdracht 45 niet uitvoeren. De opdracht: doneer 20 kp in een oud wonder. Ik zie uiteraard ook geen oud wonder van de andere leden. Volgens support is er niks aan te doen en moet ik maar verder naar H4. Fout in het spel en ik heb een probleem.
 
Volgens support is er niks aan te doen en moet ik maar verder naar H4.
Dat is wel heel vreemd... en als dat werkelijk de respons van support is, heb je nu nog een groter probleem, want de inhoud van supportberichten mag je nooit op het forum delen...
 
Bovenaan