• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nieuws van de Beta of andere fora (kan spoilers bevatten)

Als je een goed BSA wil draaien en ook nog eens mee wil doen in de top is het zaak dat je een goede mix van spelers hebt met lage, middenmoot en hoge hoofdstukken.
Zodra ik op de hoogte was ben ik gelijk diverse forums gaan lezen om alles van de vernieuwde opzet te weten.
Heb alle belangrijke info gebundeld en doorgegeven aan ieder in mijn BS. Heb ook gelijk de hele sheet aangepast.
Ben alle stadjes in onze BS gaan bekijken om te zien wat bij wie allemaal mogelijk was.
Vervolgens aan het rekenen gegaan wat er ongeveer allemaal gemaakt kan worden en hoeveel putronden we ongeveer kunnen halen.
Resultaat 1e en 2e kaart helemaal uitgespeeld en 3e kaart op een paar punten na helemaal gespeeld. Tussendoor wel geanticipeerd en aanpassingen gedaan op de sheet wat we extra konden spelen. Met een zeer gemotiveerde BS is dat niet zo lastig.
Zaten op zaterdag rond de middag al bij de put en denken zelfs minimaal 50 ronden te kunnen spelen. We gaan er vanuit ergens in de buurt van een score rond de 40k te zitten.
Ook wij hebben overschot van genoemde badges maar hebben we op de koop meegenomen. Is voor velen toch wennen dat een overschot aan level 1 fabriekjes en wp niet meer echt nodig is.
Voor het volgend BSA zullen er bij ons ongetwijfeld spelers zijn die tussendoor zich bezig zullen houden om extra T1 fabrieken te maken en tijdelijk zullen opslaan. Toernooi is toch al wekelijks 13 kistjes en zeer veel spreuken en toren is wekelijks op 1 bolletje na goud. De meesten zitten dus wel goed in hun spreuken en fragmenten/versnellers. Die wonderbadge is ook geen probleem want als het moet hebben we na 2 dagen die al verzameld.
Esotorisch is lastig maar als je slim bent kan je makkelijk per speler 4 per dag maken. Met een volle BS 100 per dag maar de helft daarvan kan iedere BS makkelijk voor elkaar krijgen.
Het enige nadeel van het BSA blijft toch het vele klikwerk.
Een heel groot voordeel vind ik dat die 100 goederen verdwenen zijn. Wat een drama was dat als je toernooi speelde.
 
Spannende strijd op Winyandor.
Worden wij het of Orksville.
Komt het allen volgen.
Het zal zelfs van de laatste minuten afhangen.
 
Spannende strijd op Winyandor.
Worden wij het of Orksville.
Komt het allen volgen.
Het zal zelfs van de laatste minuten afhangen.
hmmm orks zijn wel gekend als een ras dat doorgaat ook al ziet het er hopeloos uit, Mensen en elfen zouden wel sneller opgeven denk ik.
Alvast succes beiden!
 
Wij hebben op Winyandor - als klein BS met 18 leden - (waarvan 4 beginners én volslagen nieuwelingen in een BSA) op elke kaart 1 route voltooid en zijn nu met de resterende badges de laatste kaart aan het vullen... Daarbij was ranking bewust ondergeschikt gemaakt aan het openen van de schatkisten, toch staan we (op dit moment) 32e. Ik ben dan ook apetrots op de inzet én samenwerking van mijn boefjes... Broeva en Haro! :)

dogthumbup.png

ps: Wij hebben dus ook plaatsen vrij voor nieuwe aanmeldingen. Geinteresseerd in een BS dat haar beginners informeert én ondersteunt?
Zie: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/yosis-heeft-plaats-voor-jou.8286/ en stuur een bericht aan Fluffie, Hazecat1 en/of rodeon!
 
Laatst bewerkt:

Aeva

Chef
The Quest is ondanks een eindsprintje van Winya Yesta toch nog derde geworden. In de eindstrijd vloog Winya ons voorbij en daarna Terry's groep, maar op onze beurt konden we in de laatste minuten Terry nipt passeren.
Gefeliciteerd Mysteryland met de onbedreigde eerste plaats.
Gefeliciteerd Winya met de verdiende tweede plaats.
Gefeliciteerd Terry's met de vierde plaats.
Wij hebben als The Quest genoten van dit BSA. Bijna alles goed gepland en in de laatste uurtjes ook veel spelers, die niet zo van het BSA houden, die zich toch heel behoorlijk, om niet te zeggen uitstekend, hebben ingezet. Een grote dankjewel aan iedereen van The Quest dus!
Verder denk ik dat voor alle broederschappen deze BSA gevarieerder en leuker spelen is, onder meer omdat het nu gemakkelijker is voor veel spelers om met gewone dagelijkse goederen mee te doen.

Aeva, magiër en BSA-coördinator

elvenar handtekening DEF.jpg
 
Wij hebben op Winyandor - als klein BS met 18 leden - (waarvan 4 beginners én volslagen nieuwelingen in een BSA) om te beginnen op elke kaart 1 route voltooid en hebben met de resterende badges de laatste kaart bijna helemaal kunnen vullen (op 2 bolletjes na)... Daarbij was ranking bewust ondergeschikt gemaakt aan het openen van de schatkisten, toch staan we uiteindelijk 19e!!! Ik ben dan ook apetrots op de inzet én samenwerking van mijn boefjes... Broeva en Haro! :)

dogthumbup.png

ps: Wij hebben nog plaatsen vrij voor nieuwe aanmeldingen. Geinteresseerd in een BS dat haar beginners informeert én ondersteunt?
Zie: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?threads/yosis-heeft-plaats-voor-jou.8286/ en stuur een bericht aan Hazecat1 en/of rodeon!
 
Was spannend de laatste uurtjes en jammer dat ik er vandaag haast niet bij kon zijn vanwege werk.
Gefeliciteerd Mysteryland, Winya, en the Quest. Het ereplatform is voor jullie.
Onze BS heeft zich toch redelijk goed aangepast aan de veranderingen en wij zijn best blij met het resultaat.
Nou voorbereiden voor het volgende BSA;)
 
Ook op Winyandor hebben wij genoten van deze BSA.
Deze verandering had het BSA echt nodig. Zoals @Aeva het zegt zelfs de spelers die er normaal niet zoveel voor deden hadden nu wel het gevoel dat hun badges nuttig konden zijn.
Samen met de orkjes hebben wij er een spannende strijd van gemaakt.
Na 2x gewonnen te hebben mochten zij deze keer met de eer strijken.
Met een score van 52.7k hebben wij het niet slecht gedaan en hadden nog geen 4 volledige putronden achterstand.
Het zou mooi zijn als er meer BS zich met die strijd zouden gaan bemoeien ander word het wel eentonig.
Het mag niet zo zijn we doen mee met BSA en laat Kings of Orksville het maar uitvechten wie wint.
 
The Quest is ondanks een eindsprintje van Winya Yesta toch nog derde geworden. In de eindstrijd vloog Winya ons voorbij en daarna Terry's groep, maar op onze beurt konden we in de laatste minuten Terry nipt passeren.
Gefeliciteerd Mysteryland met de onbedreigde eerste plaats.
Gefeliciteerd Winya met de verdiende tweede plaats.
Gefeliciteerd Terry's met de vierde plaats.
Wij hebben als The Quest genoten van dit BSA. Bijna alles goed gepland en in de laatste uurtjes ook veel spelers, die niet zo van het BSA houden, die zich toch heel behoorlijk, om niet te zeggen uitstekend, hebben ingezet. Een grote dankjewel aan iedereen van The Quest dus!
Verder denk ik dat voor alle broederschappen deze BSA gevarieerder en leuker spelen is, onder meer omdat het nu gemakkelijker is voor veel spelers om met gewone dagelijkse goederen mee te doen.

Aeva, magiër en BSA-coördinator

Bekijk bijlage 5894
Dankjewel, jullie ook gefeliciteerd, was erg spannend!
 
:cool: Blijkbaar zijn er velen met mij die deze nieuwe BSA verwelkomen :cool: nu mogen we de mensen van INNO eens een compliment geven ! :D
 
Even een vraagje...
Is het eigenlijk handig om alle routes helemaal te doen,
of eindig je toch hoger als je in iedere fase 1 route pakt en dan voluit op de put gaat?
 
Bovenaan