• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Nieuwe sleutels worden niet gemeld en worden ook niet getoond

Spelversie: __ v1.119.5-(dc6518d) - html5 (2020-12-22 12:30)
Spelwereld: __ Arendyll
Flash of HTML5: __ html5
Spelersnaam: __ AlbertDeWijze
Mensen of Elfen: __ Mensen

Browser + versie: __ Firefox, versie 84.0.1
Besturingssysteem: __ Linux
Schermresolutie: __ desktop scherm

Reproduceerbaarheid: __2/5 (1/5 = eenmaal voorgekomen; 2/5 = gebeurt willekeurig; 3/5 = gebeurt regelmatig; 4/5 = gebeurt vaak, maar niet altijd; 5/5 = gebeurt altijd)
Heb al een paar dagen vermoeden dat er ergens iets niet helemaal klopt met de sleutels, lang nietsen dan een hele bult. Vandaag was het echt duidelijk.

Huidige Situatie:
__ Speel lange tijd in de stad, Handelaren van Unur hoofdstuk met korte produkties (15 of 30 minuten).
Te kort om de browser af te sluiten, te lang om er steeds bij te blijven, dus ga je andere dingen doen op een ander scherm of in een andere tab (forum lezen of dit bericht typen, of zo)
__ Na terugkomst instad geen sleutels rondom de stad, en de laatste is al uren geleden
__ Als probeersel op "reload" gedrukt, en na opnieuw inladen blijken er ineens 6(!) sleutels rondom de stad te liggen.
Ik heb nog nooit 6 tegelijk gekregen, alleen na een nacht afwezigheid. Waarschijnlijk heb ik dus sleutels gemist omdat het spel niet goed de gekregen sleutels laat zien en meld.

Verwachte Situatie:
__ Ik blijf sleutels krijgen als het niet vol ligt en gekregen sleutels worden ALTIJD getoond.

Reproductiestappen
1.
__ Speel een hoofdstuk waar je gedwongen wordt om korte produkties te draaien
2. __ Ga tijdens produceer-wachttijd iets anders doen in de browser of in een ander scherm.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Het probleem zit 'm hier in het wisselen naar een ander scherm. Wanneer je dat doet, stopt een groot gedeelte van de achtergrondverzoeken die uitgevoerd worden.
 
Bovenaan