• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

nieuwe, ervaren en aktieve speler uit duitsland zoekt een broederschap :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3055

Guest
Hallo nederlandse Elvenar spelers!

Ik speel Elvenar sind 8/2016 op de duitse internetpagina en heb daar rond 280.000 punten.
Vandaar denk ik, dat ik ervaren genoeg ben, om nog een keer opnieuw in Nederland te kunnen beginnen ;).

wat ik bieden kan:
  • ervaring t/m de halflingen
  • minimaal 6x per week "buurhulp" (ik weet niet, hoe het hier heet *g*)
  • een zeer aktieve chatter
  • een zeer aktieve toernooi speler
  • bijles in het duits :D
wat ik zoek:
  • een leuke, chat-aktieve broederschap (dat is voor mij het belangrijkste - ik will nederlands kletsen!!! :):D;))
  • een leuke, toernooi-aktieve broederschap
  • hulp in handel (hoe sneller ik grooter word, hoe sneller kan ik de broederschap ook beginnen te helpen)
  • een beetje bijles in het nederlands :p

Ik ben hier vanavond pas begonnen en heb 319 punten op dit moment. Maar het wordt snel meer :).

Groeten uit duitsland!
N.F.
 
Welkom ben je te allen tijde bij Faithfull
Dus laat maar een berichtje achter bij me en we regel wat
Oh en voordat ik het vergeet we spreken Elvenars Alien in de chat gezien de hoeveelheid spelfouten maar dat ligt niet aan ons maar aan de toestenborden die we gezamenlijk voor een habbekrats gekocht hadden.
Belangrijkste is dat we elkaar intussen toch begrijpen;)

Maar je bent goed onder dak zie ik veel plezier daar
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3055

Guest
Hoi MercifulTerry en RenatoUno !

Bedankt voor jullie uitnodigingen! Vonkentrekker was een beetje sneller, en jammer genoeg kann ik me niet in 3 deelen scheuren :).
Maar als het me tog (toch?) lukt, kom ik naar jullie broederschappen ook nog ;)!

Groeten.
N.F.
 

DeletedUser

Guest
Armer Man, dann hat er jeden Tag eine lange Reise vor sich. Kommt er zu Fuss?? :eek:

Er kam mit dem InterCity Express, zu Fuß war es zu weit von Köln nach Holland;)

images
 

DeletedUser2975

Guest
Hoi MercifulTerry en RenatoUno !

Bedankt voor jullie uitnodigingen! Vonkentrekker was een beetje sneller, en jammer genoeg kann ik me niet in 3 deelen scheuren :).
Maar als het me tog (toch?) lukt, kom ik naar jullie broederschappen ook nog ;)!

Groeten.
N.F.
Hoi Nacht-Falter, moet bekennen dat jouw Nederlands beter is dan mijn Frans ;). Veel plezier bij je nieuwe club.
 

DeletedUser2733

Guest
Hallo nederlandse Elvenar spelers!

Ik speel Elvenar sind 8/2016 op de duitse internetpagina en heb daar rond 280.000 punten.
Vandaar denk ik, dat ik ervaren genoeg ben, om nog een keer opnieuw in Nederland te kunnen beginnen ;).

wat ik bieden kan:
  • ervaring t/m de halflingen
  • minimaal 6x per week "buurhulp" (ik weet niet, hoe het hier heet *g*)
  • een zeer aktieve chatter
  • een zeer aktieve toernooi speler
  • bijles in het duits :D
wat ik zoek:
  • een leuke, chat-aktieve broederschap (dat is voor mij het belangrijkste - ik will nederlands kletsen!!! :):D;))
  • een leuke, toernooi-aktieve broederschap
  • hulp in handel (hoe sneller ik grooter word, hoe sneller kan ik de broederschap ook beginnen te helpen)
  • een beetje bijles in het nederlands :p

Ik ben hier vanavond pas begonnen en heb 319 punten op dit moment. Maar het wordt snel meer :).

Groeten uit duitsland!
N.F.
Hallo Nacht Falter,
Wij zijn juist op zoek naar mensen die actief mee willen spelen,
Je mag bij ons broederschap solliciteren door gewoon even aan ons een mailtje te sturen.
Het broederschap heet Fun city en daar ben ik de aartsmagier Holkien.
Kom gerust even kijken, je bent van harte welkom.
En je Duits of Nederlands is bij ons geen probleem dat komt wel goed.

Groet Holkien (Willem).
 
Hallo nederlandse Elvenar spelers!

Ik speel Elvenar sind 8/2016 op de duitse internetpagina en heb daar rond 280.000 punten.
Vandaar denk ik, dat ik ervaren genoeg ben, om nog een keer opnieuw in Nederland te kunnen beginnen ;).

wat ik bieden kan:
  • ervaring t/m de halflingen
  • minimaal 6x per week "buurhulp" (ik weet niet, hoe het hier heet *g*)
  • een zeer aktieve chatter
  • een zeer aktieve toernooi speler
  • bijles in het duits :D
wat ik zoek:
  • een leuke, chat-aktieve broederschap (dat is voor mij het belangrijkste - ik will nederlands kletsen!!! :):D;))
  • een leuke, toernooi-aktieve broederschap
  • hulp in handel (hoe sneller ik grooter word, hoe sneller kan ik de broederschap ook beginnen te helpen)
  • een beetje bijles in het nederlands :p

Ik ben hier vanavond pas begonnen en heb 319 punten op dit moment. Maar het wordt snel meer :).

Groeten uit duitsland!
N.F.
 

DeletedUser2733

Guest
Je bent van harte welkom, we zijn nog klein maar willen graag groeien. Gr Holkien
 

DeletedUser

Guest
Nacht-Falter is gestopt, dus dit draadje kan wel weg ;)

Marcel is gestopt met Elvenar ook op de Duitse server, hij is 3 week onderdeel van ons team geweest en hoopte op NL weer spelvreugde terug te vinden. Dat is em niet gelukt, hij heeft zijn stadje gesloopt en heeft de trein naar Keulen weer gepakt.

Dus 't heeft weinig zin om hem uit te nodigen voor je broederschap, daarom had ik 8 januari ook gevraagd of dit topic weg kon.
 

DeletedUser1427

Guest
Nacht-Falter is gestopt, dus dit draadje kan wel weg ;)
Marcel is gestopt met Elvenar ook op de Duitse server, hij is 3 week onderdeel van ons team geweest en hoopte op NL weer spelvreugde terug te vinden. Dat is em niet gelukt, hij heeft zijn stadje gesloopt en heeft de trein naar Keulen weer gepakt.

Dus 't heeft weinig zin om hem uit te nodigen voor je broederschap, daarom had ik 8 januari ook gevraagd of dit topic weg kon.

Excuses voor de late reactie, helaas kunnen wij geen topics verwijderen van spelers die nog een bestaand spelaccount hebben (ook al zijn ze gestopt). Wij kunnen dit topic dus (nog) niet verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan