• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gevechten: het nieuw vechtsysteem boycotten.

DeletedUser1058

Guest
2 Kleine spelers in onze BS zijn duidelijk benadeeld. Eerst raken ze van het weinige wat ze hebben kwijt aan de nieuwe regels. De provincies worden alleen maar duurder. Eigenlijk alles wordt duurder terwijl wij blijven steken op de normale hoogten opbrengsten.

Hun mogelijkheden om zonder diamanten uit te breiden zijn bijna nul. Dus geven ze aan als dit zo blijft ze gaan stoppen.

Dit kan toch niet de bedoeling zijn.

Misschien is het goed het gehele vechtsysteem te boycotten. Kijken wat men er dan mee gaat doen. Dit werkt alleen als iedereen er aan meewerkt.

Dus bij deze stoppen met het vechtsysteem.
 

DeletedUser1681

Guest
Goed plan Dixi0, schiet echt niet op zo. Had eens gekeken, maar je moet inderdaad uren en uren trainen om een beetje fatsoenlijke troepen te krijgen. Inderdaad de helft van mijn troepen zijn gewoon in rook opgegaan. En de partijen waar je tegen moet vechten zijn vele malen sterker geworden. Zo is het niet leuk meer. Er moet wat veranderen. Voorlopig ben ik toch wel aan het trainen om weer een beetje draagkracht te krijgen, dus voorlopig vecht ik ook niet. Maar inderdaad iedereen moet even niet vechten, dan gaan ze het vanzelf voelen. Diamanten uitbreiden kan ik alleen door te kopen.
 

DeletedUser572

Guest
De enigste reden waarom ik weinig zal vechten is omdat ik moet wennen aan de nieuwe verhoudingen. En natuurlijk omdat ik net als de rest te ver voor liep met provincies.

Voor de rest heb ik echt weinig problemen met deze patch. Ik zie de benefits op de lange termijn wel.
 

DeletedUser1683

Guest
Zoals ik elders vermelde op het forum kan ik ook voorlopig niet vechten. De troepen van de tegenstanders hebben gelijk alle updates gehad en ik moet dus dagen wachten met kennispunten wil ik alle nieuwe troepenupdates doen. O ja ik bouw wel voort in mijn kazerne. Als ik de updates heb gehad wil ik toch kijken hoe het gaat
 

DeletedUser1686

Guest
Ook al wil ik vechten het kan niet meer dus boycotten is niet moeilijk in dit geval.
Ook ik ben te hard gegroeid in mijn aantal provincies na hun zin en valt er nu niet meer te vechten voor mij.
Heel erg jammer dat je door dit spel gewoon achteruit gezet wordt Ik ben zo hard gegroeid door er veel tijd in te steken.
Ook ik speel dit spel pas een paar weken en speel het omdat ik bouwen leuk vindt om te kunnen bouwen moet je provincies bevechten om weer een stukje vrij te kunnen spelen. Nu wordt het gewoon wachten tot er weer een boek vrij komt elk uur nou dat wordt heel veel uur wachten.
Wow leuk hoor daar speel ik het voor om te wachten. Voor mij hebben ze mijn speel plezier heel erg naar beneden gehaald en weet ook niet of ik nog lang blijf spelen als dit zo blijft.
 

DeletedUser671

Guest
Het is voor mij niet de vraag of ik wil vechten of niet, het is gewoon niet meer mogelijk.

Maar 1 voordeel, dan kan ik stoppen met trainen wat een hoop hamertjes scheelt.
 

DeletedUser1041

Guest
ik heb zo weinig troepen over dat ik niet eens meer kan vechten..... ik zal mijn troepen alleen maar gaan gebruiken voor de toernooien....verder is er niks meer aan eer te behalen met dit vechtsysteem....
 

DeletedUser1063

Guest
Goed plan Dixi0, schiet echt niet op zo. Had eens gekeken, maar je moet inderdaad uren en uren trainen om een beetje fatsoenlijke troepen te krijgen. Inderdaad de helft van mijn troepen zijn gewoon in rook opgegaan. En de partijen waar je tegen moet vechten zijn vele malen sterker geworden. Zo is het niet leuk meer. Er moet wat veranderen. Voorlopig ben ik toch wel aan het trainen om weer een beetje draagkracht te krijgen, dus voorlopig vecht ik ook niet. Maar inderdaad iedereen moet even niet vechten, dan gaan ze het vanzelf voelen. Diamanten uitbreiden kan ik alleen door te kopen.
Je troepen zijn natuurlijk niet echt in rook opgegaan. Het aantal beschikbare legers is minder geworden omdat het aantal eenheden per leger groter is geworden. Per saldo heb je nog evenveel gevechtseenheden beschikbaar. Dat neemt niet weg dat vechten nu volstrekt zinloos os geworden, doordat de vijandige troepen vele malen sterker en getalsmatig groter zijn geworden. Daarnaast worden mijn legers regelmatig geblokkeerd door de veldindeling, iets wat bij de tegenpartij nooit het geval is. Opgegeven dus. Het produceren van nieuwe troepen heeft dus ook geen zin meer. Kun je niets mee.
 

DeletedUser220

Guest
Ik heb gisteren even geprobeerd om in ring 17 te vechten maar daar zijn de de troepen van de tegenstander zo groot dat het echt onmogelijk is om te winnen ook als je het doet zoals het voorbeeld van het pentagram . Zit nu aan het einde van de de Orks ( nog 2 onderzoeken ) Dat houd voor mij in dat het spel klaar is en er voor mij niks anders overblijft om te stoppen met dit spel . Ik wil bij deze Innogames hartelijk bedanken voor deze geweldige update .
 

DeletedUser

Guest
... Zit nu aan het einde van de de Orks ( nog 2 onderzoeken ) Dat houd voor mij in dat het spel klaar is en er voor mij niks anders overblijft om te stoppen met dit spel . Ik wil bij deze Innogames hartelijk bedanken voor deze geweldige update .
In de volgende update zit het volgende gastras al: boselven. Ook zijn er een paar units getweaked, hopelijk help dat bij het vechten hoewel ik op Beta daar nog niet veel gemerkt heb. Niet te snel stoppen dus. :p
 

DeletedUser572

Guest
Ook al wil ik vechten het kan niet meer dus boycotten is niet moeilijk in dit geval.
Ook ik ben te hard gegroeid in mijn aantal provincies na hun zin en valt er nu niet meer te vechten voor mij.
Heel erg jammer dat je door dit spel gewoon achteruit gezet wordt Ik ben zo hard gegroeid door er veel tijd in te steken.
Ook ik speel dit spel pas een paar weken en speel het omdat ik bouwen leuk vindt om te kunnen bouwen moet je provincies bevechten om weer een stukje vrij te kunnen spelen. Nu wordt het gewoon wachten tot er weer een boek vrij komt elk uur nou dat wordt heel veel uur wachten.
Wow leuk hoor daar speel ik het voor om te wachten. Voor mij hebben ze mijn speel plezier heel erg naar beneden gehaald en weet ook niet of ik nog lang blijf spelen als dit zo blijft.
Als je constant iets wil doen in dit spel zat je zoiezo al verkeerd.... Dit spel is niet bedoeld om voor lange tijden te spelen want dat heeft simpelweg geen zin. Dit was ook al zo voor de update.
 

DeletedUser220

Guest
Als je constant iets wil doen in dit spel zat je zoiezo al verkeerd.... Dit spel is niet bedoeld om voor lange tijden te spelen want dat heeft simpelweg geen zin. Dit was ook al zo voor de update.
Als ik voor de update een provincie had verkent kon ik hem gewoon met vechten vrij spelen en dat is er nu niet meer bij . En dat staat geheel los van of je wel of niet constant wil spelen .
 

DeletedUser

Guest
Het nieuwe vechtsysteem zal alleen maar er toe leiden dat vele spelers zullen gaan stoppen.
Dit is alsof Nederlands leger tegen de russen knokt, oneerlijk en alleen maar bedoeld om diamanten uit te geven.
Helaas en jammer dat de makers dit spelletje kapot aan het maken zijn.
 

DeletedUser1552

Guest
Wij zijn ook gedwongen mee te doen aan de boycot.
Toen ik met dit spel begon heb ik goed gekeken naar de instructies van CrasyWizard en dat werkte goed.
Ik kon de gevechten met redelijke verliezen winnen en groeide hard t.o.v de anderen,Kaboutertje en Latexlover kunnen dit vast beamen want dat zijn buren van mij.
Voor de veranderingen was ik net bij de dwergen gearriveerd waar je 100 provincies moet hebben om door te kunnen gaan.
Ik had er 144 waarvan ik misschien 10-20% had afgekocht.
Ik zit nu in ring 9-10 en er is geen doorkomen meer aan,dus heb ik 3 wapenkamers verkocht en 2 kristal ,1elixer en een werkplaats neergezet.
Want als we op die update moeten wachten zijn we zeker 1 maand of nog langer verder plus de bug die er dan nog in zullen zitten.
Ik zal voor nu alles af moeten kopen,waar weinig lol in zit.
Mocht het naar de updates nog niet speelbaar zijn ,zal ik zeker stoppen en vele anderen uit mijn broederschap ook.
 
Helaas hier ook misere, de toernooien maar afgebroken, en er staat al een provincie meer dan 24 uur open, ik kom er niet doorheen. En dat terwijl ik altijd met gemak door 307 provincies heen ben gewandeld. Zag in een ander topic een tip van kersepitje om te vechten. Meer tips zijn nu meer dan welkom, ze zijn noodzakelijk geworden, want zo is er idd geen lol meer aan. Je verheugen op een provincie/uitbreiding, kp's te vergaren het is niet meer te doen op dit moment. Krijg na een dik jaar spelen zoiets van: LAAT MAAR.
 

DeletedUser1691

Guest
Je troepen zijn natuurlijk niet echt in rook opgegaan. Het aantal beschikbare legers is minder geworden omdat het aantal eenheden per leger groter is geworden. Per saldo heb je nog evenveel gevechtseenheden beschikbaar. Dat neemt niet weg dat vechten nu volstrekt zinloos os geworden, doordat de vijandige troepen vele malen sterker en getalsmatig groter zijn geworden. Daarnaast worden mijn legers regelmatig geblokkeerd door de veldindeling, iets wat bij de tegenpartij nooit het geval is. Opgegeven dus. Het produceren van nieuwe troepen heeft dus ook geen zin meer. Kun je niets mee.
Een treant unit is nog maar 1/5, tovenares en golems zijn ongeveer de helft in omvang geslonken. Lichte eenheden +/- 1/3. Per saldo zijn we er zeker door de treants gigantisch op achteruit gegaan bij de elven. Ben voorlopig ook even klaar met vechten, koop t wel af als t nodig is.
 

DeletedUser1435

Guest
Ben helemaal klaar met het nieuwe vechtsysteem. Mijn troepen worden weggevaagd. Het lukt met niet eens om een vijandelijk stuk van het slagveld te krijgen voordat al mijn troepen helemaal van het slagveld verdwenen zijn. Ik wacht nog even af, de plezier die ik in het spel had is zo wel weg. Ik heb de opdracht voltooi 3 vijandelijke confrontaties. ONMOGELIJK!
 
Bovenaan