• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

nieuw hoofdstuk

ik denk dat ze de melding van het nieuwe hoofdstuk op de verkeerde server hebben gedaan nog geen melding op beta maar hier wel, dat is ook voor het eerst.
 

Aeva

Chef
ook melding op Engels International live server
het vermoeden rijst dat het nieuwe hoofdstuk overal tegelijk of snel na elkaar wordt geïntroduceerd
 
Verlopig ben ik nog druk zat in 18 en wellicht over 3 weken naar 19! Maar heel benieuwd naar alles wat gaat komen in hfst 21
 
en echt een ow op die belachelijke ketel te helpen.. dat wordt dus waarschijnlijke het eerste wonder wat ik niet ga plaatsen
ketel kan beter totaal uit het spel verwijdert worden; totale onzin is dat ding
 
en echt een ow op die belachelijke ketel te helpen.. dat wordt dus waarschijnlijke het eerste wonder wat ik niet ga plaatsen
ketel kan beter totaal uit het spel verwijdert worden; totale onzin is dat ding
Ik heb wel meer oude wonderen niet geplaatst en de Vallorian School of Sorcery zal daar zeker aan worden toegevoegd. :)
 
en echt een ow op die belachelijke ketel te helpen.. dat wordt dus waarschijnlijke het eerste wonder wat ik niet ga plaatsen
ketel kan beter totaal uit het spel verwijdert worden; totale onzin is dat ding
Je hebt nog meer aan een fluitketel al gebruiken de meesten die ook al niet meer.

Ach meer tijd om de wonderen die je wel hebt om die vol te stampen.
 
nieuw hoodstuk geen standaard spirituele of verheven goederen nodig voor boom vrij te spelen of gastvolk gebouwen te plaatsen.
alles met munten,hamers,zaden,mana,orken,unurium en dingen van gastvolk.
 

Deleted User - 126838

Guest
en echt een ow op die belachelijke ketel te helpen.. dat wordt dus waarschijnlijke het eerste wonder wat ik niet ga plaatsen
ketel kan beter totaal uit het spel verwijdert worden; totale onzin is dat ding
Amen
 
nieuw hoodstuk geen standaard spirituele of verheven goederen nodig voor boom vrij te spelen of gastvolk gebouwen te plaatsen.
alles met munten,hamers,zaden,mana,orken,unurium en dingen van gastvolk.
je hebt wel nog spirituele en verheven goederen nodig voor de producties in de hoofdstukfabrieken. maar geen standaard goederen als ik het goed gezien had.
 
tot zover ik het op beta al kon zien waren er in gastvolkgebouwen ook geen goederen nodig.
maar heb maar een klein landje daar dus kan niet alles zien☻
 
Bovenaan