• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nederzettingen: feeënportaal, net als dwergenpoort verkopen?

DeletedUser234

Guest
Eenmaal klaar met alle missies en onderzoeken van de dwergen kon ik alles vd dwergen verkopen. Is dat met de feeën ook zo?
 

DeletedUser472

Guest
in theorie ja maar waarschijnelijk krijg je weer bij het volgende hoofdstuk de missie verkoop je feeen portaal
 

DeletedUser234

Guest
Oké, dan laat ik het nog even staan. Bedankt voor de tip!
 
gewoon afbreken dat ding, je kan dat net zo oplossen als het dwergenportaal, bouw en sloop 2 seconden later. kan je nu gewoon lekker je dorpje uitbouwen, evt zou je de 2x2 variant kunnen bouwen zodat je die dan kan slopen ipv een 5x5 die veel ruimte in je stad inneemt

edit: vermoed dat het volgende ras pas in september oktober arriveerd. en het komt eerst op beta, dus in de 14 dagen voor het hier komt heb je voldoende tijd om een portaal te bouwen om te slopen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser234

Guest
oké, doen we dat.

Maar eerst nog ff het laatste onderzoek in de boom afmaken. Vorige keer dacht ik dat ook en gooide ze net voor het einde een nieuw hoofdstuk erin. Nu ga ik het einde echt halen. :)
 
Bovenaan