• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Nederzetting: hoeveel graniet/ koper gebouwen heb ik nodig voor de Dwergen?

DeletedUser2114

Guest
Aangezien ik bijna ga beginnen aan de dwergen(ik ben nu met de verkenner van hoofdstuk 6 bezig), vroeg ik me af hoeveel granietmijnen en kopergieterijen ik nou het beste kan gaan plaatsen. Heeft iemand met ervaring met de dwergen nog wat goede tips hiervoor? Ik hoor het graag:D

Vriendelijk groet,
Stan
 

DeletedUser2114

Guest
Owja, tuurlijk :) Die heeft over écht alles in Elvenar wel wat op zijn site staan, dom dat ik daar nog niet aan gedacht had haha
 
Eerst portaal maximaal upgraden is ook hoe ik het gedaan heb. Granietmijnen had ik wel meer dan 20 (naar level 4 gebracht), en kopermijnen toch ook 10 of meer (had ik ook op level 4, kan zijn dat Crazy gelijk heeft over de prijs en dat je beter op 3 blijft, er is natuurlijk ook de factor ruimte).
 

DeletedUser2114

Guest
Oke, bedankt. Ik weet nog niet hoe ik het met de ruimte ga doen, de huizen worden 5x2(wie heeft dit verzonnen?...) en staalfabrieken, wapenkamers en werkplaatsen worden ook een andere vorm. Maar ik denk wel dat ik genoeg plek heb voor de dwergen, ik ga eerst maar eens beginnen met wat op crazywizards pagina staat
 
Ik had er meer gezet omdat het tergend traag ging, en door KP te winnen in de toernooien kon ik sneller vooruit, als die dwergenproductie tenminste wou volgen :D Daar hebben ze nu een stokje voor gestoken, er vallen veel minder KP te halen in het toernooi...
 

DeletedUser2114

Guest
Ja, jammer :( Ik heb altijd met een tekort aan gereedschappen gezeten en dat was een paar weken geleden eindelijk opgelost door 2 extra werkplaatsen te bouwen. Toen kon ik dus gaan toernooien en dat leverde toen echt lekker veel kp op. Nu vind ik het niet echt meer waard om veel te doen, er is zo weinig te verdienen :( Dus ik houd het waarschijnlijk op wat crazywizard aanbeveelt :)
 

DeletedUser1037

Guest
Ik ben door de dwergen heen, en heb de poort verkocht, wanneer kunnen de fabrieken weg? scheelt veel ruimte.
 

DeletedUser1427

Guest
Ik ben door de dwergen heen, en heb de poort verkocht, wanneer kunnen de fabrieken weg? scheelt veel ruimte.

De fabrieken van de dwergen (koper en graniet mijnen) kunnen ook verwijderd worden nadat je de dwergenpoort verkocht hebt, deze fabrieken kunnen anders hun goederen ook niet meer produceren zonder de poort en uiteraard de weg die de fabrieken en poort met elkaar verbind. :)
 

DeletedUser472

Guest
ik zelf had nog meer graniet geplaatst en die ook vooral geupgrade naar lv 4 de koper fabriek had ik er zeer weinig van zoals op crazy website staat inderdaad 6 koper en 10 graniet is een goude verhouding maar ik zelf zou nog wat meer graniet doen als je er lekker door heen wilt
 
Bovenaan