• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

nederland vs belgie tellen maar

Deleted User - 124539

Guest
Iedereen kreeg dus 128 druppels over zich heen. Sommigen vonden dit niet zo leuk, want hun mooie kleren werden nu nat!
 

DeletedUser3012

Guest
Ik heb dit allemaal even niet gevolgd, maar ik weet wel dat het 127 druppels waren. super builder kan niet tellen (oude big grin)
 
Na al dat gedruppel werden ook de 127 schalen met granen , groenten en chili pepers gezegend alsmeden de offergaven van de tovenaars, de nomaden en de dorpsbewoners.
 

DeletedUser3012

Guest
'126, en 126 alleen!' riep de grote, imposante draak vanaf zijn gigantische 126 meter hoge rots
 
De 126 feniksen hebben inderdaad de groenten , granen en chili pepers opgegeten nadat deze door de priesteressen als offergaven waren aangeboden maar een voedselvergiftiging? Nee die heb ik bij hun niet gezien
 
Daarna offerde de 127 tovenaars hun gaven. Gouden munten voor de goud feniksen ; kristallen voor de storm feniksen;edelstenen voor de vuur feniksen en diamanten voor de koudvuur feniksen. Ze bedankte ze hartelijk voor alle dingen die ze verteld hadden
 
Daarna kwamen de 128 nomaden met hun sieraden en mooie zijden lappen en ook zij bedankten de feniksen Nadat ook de dorpsbewoners hun offergaven op de altaars hadden gelegd staken de priesteressen de kaarsen aan en zetten die ook op de altaars.
 
Nu iedereen zijn offers gebracht had,hun dank betuigd en hun vragen aan de feniksen hadden gesteld kon het feest beginnen 128 liederen werden er gezongen
 
Bovenaan