• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Muziek

DeletedUser127

Guest
Zoals het topic al zegt, wat is jullie muziek smaak ? Wil in principe wat links posten maar weet niet of dat toegestaan is :p

In ieder geval zijn mijn voorkeuren Metal, Hard Rock, Hardcore, Trance

En de grote favoriet voor mij is bij verre de metal band Nightwish :p
 

DeletedUser7

Guest
Ik heb de forumregels nog eens doorgelezen en volgens mij is het gewoon toegestaan om een linkje naar muziek te posten ^.^
Ik zelf luister naar van alles, het ligt er een beetje aan wat ik wil horen. Meestal wel meer in de richting van Rock.
 

DeletedUser39

Guest
Ach ik heb nog nooit een forum meegemaakt waarbij 3 man fan waren van mijn muziek :p
Hardstyle!! LOVE! My religion!!

Meeste waren idd fan van rock, of echt die 30 jaren geleden muziek. Ik hou veel meer van EDM
 

DeletedUser127

Guest
Ik heb de forumregels nog eens doorgelezen en volgens mij is het gewoon toegestaan om een linkje naar muziek te posten ^.^
Ik zelf luister naar van alles, het ligt er een beetje aan wat ik wil horen. Meestal wel meer in de richting van Rock.

Oke :D

Ach ik heb nog nooit een forum meegemaakt waarbij 3 man fan waren van mijn muziek :p
Hardstyle!! LOVE! My religion!!

Meeste waren idd fan van rock, of echt die 30 jaren geleden muziek. Ik hou veel meer van EDM

De hardstyle fase heb ik ook lang gehad, luister het nog wel eens maar meer de rock genre :p
 

DeletedUser

Guest
Mijn style is, Metal, hardcore, punk en trapcity..
Verder van alles wel, alleen ben wel toe aan iets nieuws ;p
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat wanneer er een link naar muziek geplaatst word waarbij de muziek via dit forum afspeelt men problemen kan krijgen met Buma Stemra
 

DeletedUser127

Guest
Ik denk dat wanneer er een link naar muziek geplaatst word waarbij de muziek via dit forum afspeelt men problemen kan krijgen met Buma Stemra

Die gasten kunnen de pot up, zijn net Brein maar dan met muziek, daarbij kunnen ze nooit iets doen tegen een youtube linkje :D

Maar goed, hier heb je mijn favorite nummer aller tijden :

 

DeletedUser2578

Guest
Muziek van hang drum. Wie kan zoiets spelen? :) Luister goed naar de tonen, vind het toch bijzonder:)
 

Deleted User - 147694

Guest
De opening van deze song vind ik van de gaafste, de meesten schrikken als mijn telefoon over gaat. xD

 

DeletedUser224

Guest
Disturbed is goed, maar deze is niet minder leuk ;)
Vaak hebben rock/metal groepen de mooiste ballads.
 
Deze (niet) van Disturbed vind ik geweldig, zo'n kracht in zijn stem. Verder hou ik van Volbeat, Within Temptation, Pink, Anouk, Nightwish, Evanesence, Lady Gaga en nog veel meer

 
Bovenaan