• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Munten

De simpelere oplossing zou zijn om de oogsttijd met bijvoorbeeld 5 secondes te verkorten
Wat dacht je van een waarschuwing in elke situatie waarbij je opslag (bijna) vol is en je dreigt munten of voorraad dreigt te verliezen? Het mechanisme zit immers al in het spel, het is alleen een kwestie van de functionaliteit uitbreiden!
 
Vandaag bij bijna al mijn kleine accountjes maakt die na het verzamelen de opslag weer niet vol.
Bij 1 account maakte die het wel heel erg bont. Moest nog 1 muntje en zelfs na 12 huizen oogsten van ieder iets van 3000 muntjes maakte die de opslag nog niet vol. Wilde gewoon eens even weten na hoeveel huizen die misschien vol ging.
Inno is dus wel heel goed in afpakken van munten en hamertjes.
Had op een ander account iets van 200 muntjes tekort om een provincie te verkennen maar kreeg ze niet kado van Inno terwijl die in al die dat ik al speel duizenden muntjes gestolen heeft.
Word hier schijtziek van. Wanneer gaat dit probleem opgelost worden.
Zelfs de mods hier op het forum houden zich angstvallig stil en geen enkele reactie. Zo van als we niet reageren waait het vanzelf over.
Nou al moet ik hier jaren over zeuren ik blijf er net zo lang over doorgaan totdat het opgelost is.
Na dit event komt er een bsa. Altijd hectisch en voor je het weet oogst je meer dan wat je opslag aan kan. Kost iemand toch muntenbadges waar je al zo veel voor moet doen om die te verkrijgen.
 
Bovenaan