• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Munten

Het eerste rondje kan je doen met je Huizen en het stadhuis en de Gouden afgrond.
het lijkt wel de BSA ook bij het Evenement is de munten om hoog gegaan ik moet het 2e rondje 279 buren langs gaan om munten te verzamelen.
Bij de regen munten kon je vaak met 5% of 10% het an vol maken, maar dat gaat niet meer.
dus nu is mijn idee bij de buren op de wereld kaart daar staan dus 9x31=279 maar zou er niet een vinkje boven de rij komen zo dat je de hele rij in een keer kan doen, gewoon per rij dan kan je nog kiezen of je het wilt of niet, maar dat gaat sneller dan nu een voor een.
 
Sneller is soms beter. Maar ze mogen nog een stapje verder gaan. Elke speler stelt zelf in wat hij/zij wil, S,A,C= vinkje, wij klikken bovenaan en jij krijgt wat je wil en onze vingers moeten niet eindeloos klikken. Maar of ze dat gaan doen :cool:
 
De opdrachten (munten, voorraad, goederen) zijn inderdaad bij dit evenement slag pittiger geworden, maar daar is mijn inziens niets mis mee. Het is allemaal nog steeds haalbaar, maar kost iets meer tijd.
 
Ik vind de munten die de laatste tijd gevraagd worden ook extreem hoog, mogen voor mij wel wat minder zijn :p
Maar het idee van dat extra vinkje (voor event) lijkt mij wel een goed idee.:cool:
 
waar het eerst te makkelijk ging gaat het nu te moeilijk, er ergens tussen in gaan zitten zou beter zijn. Het idee van een extra vinkje is wat mij betreft prima idee.
 
Sneller is soms beter. Maar ze mogen nog een stapje verder gaan. Elke speler stelt zelf in wat hij/zij wil, S,A,C= vinkje, wij klikken bovenaan en jij krijgt wat je wil en onze vingers moeten niet eindeloos klikken. Maar of ze dat gaan doen :cool:
ja je houd er een Tennisarm aan over
 
De opdrachten (munten, voorraad, goederen) zijn inderdaad bij dit evenement slag pittiger geworden, maar daar is mijn inziens niets mis mee. Het is allemaal nog steeds haalbaar, maar kost iets meer tijd.
haalbaar ja, maar het verzamelen er van dat komst tijd en kramp in je vingers als je al reuma hebt dus vandaar het idee
 
Geen problemen met die munten. Deed 1x afgrond en stadhuis en de munten waren binnen.
Tip!!! Als je combat hebt staan en is verlopen krijg je ook munten als je die verkoopt en dat zijn behoorlijke aantallen.
Kwestie van slim denken en dan hoef je ook geen 300 tot 400x bh te geven op je wereldkaart.
 
Geen problemen met die munten. Deed 1x afgrond en stadhuis en de munten waren binnen.
Tip!!! Als je combat hebt staan en is verlopen krijg je ook munten als je die verkoopt en dat zijn behoorlijke aantallen.
Kwestie van slim denken en dan hoef je ook geen 300 tot 400x bh te geven op je wereldkaart.
dan ben je een van de weinige die dat hebt de meeste hebben munten te kort
 
Als je veel bevolking in event gebouwen hebt (pop/cult gebouwen), dan krijg je veel minder munten omdat deze gebouwen geen muntjes geven.
Een mogelijke oplossing is een paar van die gebouwen ruilen voor woonhuizen.

Ik heb vrijwel uitsltuitend woonhuizen, en net als Aeva zwem ik in de munten, ik laat ze normaal zelfs op de huizen staan want kan ze niet kwijt, en de groothandelaar levert ook niet veel op.
 
Moet zekers 2x per dag naar de groothandelaar om al die munten weer te kunnen innen.
Levert me telkens mooi gratis goederen op en daardoor ieder kan helpen in de bs die wat nodig heeft.
Hoef niet eens te kijken wat ik kan doen, klik gewoon alles weg.
 
tja dat is altijd zo het eerst verhaal is goed, maar hoe meer er reageren het word heel wat anders daar ging de vraag stelling niet over.
het ging om dit: zou er niet een vinkje boven de rij komen zo dat je de hele rij in een keer kan doen, gewoon per rij dan kan je nog kiezen of je het wilt of niet, maar dat gaat sneller dan nu een voor een.
we weten nu wel dat het gaat met de munten maar de een is groter dan de anderen, en hebben meer woningen staan.
maar daar ging het niet over.
 
tja dat is altijd zo het eerst verhaal is goed, maar hoe meer er reageren het word heel wat anders daar ging de vraag stelling niet over.
het ging om dit: zou er niet een vinkje boven de rij komen zo dat je de hele rij in een keer kan doen, gewoon per rij dan kan je nog kiezen of je het wilt of niet, maar dat gaat sneller dan nu een voor een.
we weten nu wel dat het gaat met de munten maar de een is groter dan de anderen, en hebben meer woningen staan.
maar daar ging het niet over.
Dan moet er wel iets meer gebeuren dan alleen een vinkje.

Burenhulp geven is zeker niet RSI vriendelijk, want je hebt altijd 2 stappen en dan een beste reeks om af te gaan.
1) Speler kiezen
2) Kiezen WAAROP je burenhulp wilt geven.

Het waarop is met het afhandelen van meerdere tegelijkertijd is de grote vraag.
Men zou dan bijvoorbeeld bij de instellingen een voorkeur moeten vastleggen (bijvoorbeeld 1. cultuur 2. stadshuis 3. arbeiders) en dat wat beschikbaar is automatisch afhandelen.
Daarnaast moet men stoppen (of negeren) als het stadhuis bij munten of voorraad vol loopt.

Daarom zie ik deze of vergelijkbare oplossing helaas niet snel gebeuren, maar je weet maar nooit :)
 
Bovenaan