• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Munten: muntencapaciteit vol, innen van munten bij stadhuis gaat verloren.

DeletedUser253

Guest
hiervoor zou een waarschuwing moeten komen en dat je op JA moet klikken om door te gaan. want ik heb nu al zooo vaak gehad dat ik er per ongeluk overheen ga met mijn muis en dat mijn voorraad dan ineens vol zit en dat ik maar de helft ervan krijg.. ik ben zo letterlijk al miljoenen kwijtgeraakt :(
 

DeletedUser68

Guest
Eroverheen gaan is niet erg hoor
Niet erop klikken dan komt het pas vrij
 

DeletedUser

Guest
je zou natuurlijk ook gewoon je fabrieken/huizen niet naast je stadhuis kunnen neerzetten, maar bijvoorbeeld wel je 3 wapenkamers, dan kan je ook niet *perongeluk* je stadhuis innen;)
 

DeletedUser253

Guest
Eroverheen gaan is niet erg hoor
Niet erop klikken dan komt het pas vrij

Ja maar ik doe altijd mijn muis inhouden en dan kun je overal overheen gaan en tegelijk innen, anders moet je alles 1 voor 1 aanklikken ik nam aan dat iedereen dat zo doet.

je zou natuurlijk ook gewoon je fabrieken/huizen niet naast je stadhuis kunnen neerzetten, maar bijvoorbeeld wel je 3 wapenkamers, dan kan je ook niet *perongeluk* je stadhuis innen;)

Ruimte is geen weelde en ff een stadhuis verplaatsen is niet zo gemakkelijk gezegd als gedaan.
 

DeletedUser

Guest
daar heb je ook gelijk in, gaf ook maar een suggestie ;)

en idd, ik zelf houd ook meestal mijn muis in gedrukt ;) en dan sleep ik deze helemaal rond
 

DeletedUser253

Guest
daar heb je ook gelijk in, gaf ook maar een suggestie ;)

en idd, ik zelf houd ook meestal mijn muis in gedrukt ;) en dan sleep ik deze helemaal rond

Ja sorry bedoelde het niet zo bot :p ging eigenlijk net naar bed en wilde ff snel antwoorden.
Het is zoiezo een goeie suggestie als het me lukt om het beter de positioneren, maar ik hoop eigenlijk dat deze suggestie word opgenomen en geimplementeerd. Dat je over de andere gbouwen wel gewoon ingehouden kan slepen en innen. Maar voor je stadhuis gewoon ff een aparte manier om te innen.
 

DeletedUser68

Guest
Ja maar ik doe altijd mijn muis inhouden en dan kun je overal overheen gaan en tegelijk innen, anders moet je alles 1 voor 1 aanklikken ik nam aan dat iedereen dat zo doet..

mijn stadhuis hou ik graag gescheiden van me fabrieken staat tussen de huizen en die hoeven maar twee keer per dag
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het probleem niet helemaal. Als je meer dreigt te innen dan capaciteit aan kan dan krijg je toch ook een waarschuwing? Of is dit alleen met opdrachten en burenhulp?
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet. Gister kreeg ik ook geen waarschuwing toen ik over mijn limiet ging. Normaal altijd wel.
 

DeletedUser253

Guest
Het gebeurd regelmatig dat ik een paar 100k heb op mun stadhuis en dat ik die dan per ongeluk meepak en als ik dan al bijna vol zat dan gaat dat allemaal in rook op.. weg burenhulp weg munten.. ik vind dat daar een waarschuwing voor moet komen,
 

DeletedUser68

Guest
Er is gewoon een simpel systeem niet je muisknop ingedrukt houden leer je vanzelf
Of er voor zorgen dat je weinig munten op voorraad hebt en is er ook geen probleem.
Verplaats je marmer fabrieken en plaats er wat cultuur omheen
Ik zie niks in een extra knopje om nogmaals meer te klikken elke keer moeten we al genoeg
 

DeletedUser

Guest
Zowel bij stadhuis als huizen krijg je geen waarschuwing als je over je max bent. Helaas ook niet bij werkplaatsen. Iets te enthousiast je productie binnenhalen en je bent zo een hoop kwijt :oops:
 

DeletedUser68

Guest
Hoeft ook niet
Is nergens voor nodig ik geef je een advies

En jij maakt er een discussie van het is nu eenmaal zo en dit gaan ze echt niet veranderen
Is misschien zelfs de bedoeling dat je veel munten verliest denk er maar is overna

Je hebt het in je eigen hand of je erop klikt of niet en nu wil je er een knopje bij
Dan hebben we straks teveel knopjes
 

DeletedUser66

Guest
Eerst je stadhuis innen, daarna pas je huizen. Als je je limiet hebt bereikt, worden de muntjes vanzelf grijs. Zo verlies je dus niets.
 
Bovenaan