• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Movies, series, docus

DeletedUser2578

Guest
Zoals met muziek heeft iedereen wel een favoriete film, serie of documentaire. Wat is jou favoriete film, serie of docu? Welke volg je op het moment en welke is een aanrader? Laat het weten misschien hebben andere spelers ook iets aan je tips!:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 124539

Guest
Favoriete film: Lord of the Rings! Ondertussen is het al jaren geleden dat ik ze heb gezien, en ik was toen nog maar een klein kind, en ben dus bij de eerste 2 telkens halverwege in slaap gevallen :oops:, maar toch staan ze nog altijd bovenaan! Dat wil wel wat zeggen denk ik. Ik ben echter wel niet echt een filmkenner, daarvoor zou ik beter mijn vader om hulp vragen als ik jullie goede hints wou geven. Welke films ik ook nog goed vind zijn "2001: A space odyssey" (absurd en bevreemdend, dus als je daar niet van houdt, beter niet zien) en "once upon a time in the west" (een western).

Series kijk ik niet echt, alhoewel ik als echte fantasy-fan, wel al een tijdje Game of Thrones wil zien.
 

DeletedUser2578

Guest
Yep Game of Thrones en Lord of the Rings zijn ook favorieten! Vooral Game of Thrones. House of Games en Red Dwarf ken ik niet. Ja en bijna elke docu van de VPRO is interessant.

Op dit moment ben ik de serie La Casa de Papel aan het volgen. Sinds gisteren is seizoen 4 gestart. Als je van actie en spanning houdt is het een aanrader :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan