• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Mogelijkheid spreuken op te slaan bij ketel

Hoe mooi zou het zijn om de gemaakte spreuken van de ketel op een zelf gekozen moment in te kunnen zetten?
Een kleine spreukenopslag met een max van drie of wellicht vijf. De ketel zal dan een stuk aantrekkelijker zijn (voor mij in ieder geval)

Zat zelf te denken aan opslag van drie en eventueel 1 bij te kopen voor goederen o.i.d mocht je geen keuze kunnen en willen maken. Hierbij ook de mogelijkheid om een gebrouwen spreuk om te kunnen ruilen met 1 uit de opslag.
Dit zal de ketel meer kracht geven.
 
Ik heb werkelijk overal te weinig van dus het moet toch ergens goed voor zijn ;)
De ketel is geweldig voor het laten verdwijnen van grote aantallen verzamelde voorraden van goederen, spreuk-fragmenten, dias, en nog wat van dat soort dingen.

En om on-topic te blijven:

+0 (lijkt me niet nuttig maar ben niet tegen het idee)
 
Pppfff nog meer leesvoer....en er zijn heel veel verschillende combinaties.
Om die allemaal te onthouden of na te lezen in een soort spreukenboek is zeer nutteloze info voor weinig opbrengst.
Ik vind het niet te weinig om af te schaffen, want alles wat je meer krijgt is mooi meegenomen.
Dus niet afschaffen maar ook geen +.
En zoveel tijd ben je er niet mee kwijt.
 
het gaat ook niet om de combinaties te kunnen nalezen maar het gaat erom dat je de gemaakte spreuken op zou kunnen slaan zodat je ze in kunt zetten wanneer jij zou willen. Vergroot het nut/ de functie van de ketel
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan