• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Mieke stelt zich voor

DeletedUser4413

Guest
Hai

Ik ben Mieke, 36 jaar en speel het spel nu een paar maanden
Ben nog een beetje aan het ontdekken maar vind het vooral zo fijn dat je hier niet continu voor online hoeft te zijn. Juist het feit dat je in 10 a 15 minuten per dag ook gewoon een leuke stad kunt bouwen trekt mij enorm aan. Dan hou ik tenminste ook nog tijd over voor mijn andere hobbies (fotografie, dagjes weg en handwerken (jazeker: borduren en breien is weer helemaal hip... wist niet dat ik ook nog hip kon zijn :) )
En die extra events maken het voor mij ook leuk. Allemaal kleine opdrachtjes :)
mocht je nog meer willen weten: shoot!
 
Hai

Ik ben Mieke, 36 jaar en speel het spel nu een paar maanden
Ben nog een beetje aan het ontdekken maar vind het vooral zo fijn dat je hier niet continu voor online hoeft te zijn. Juist het feit dat je in 10 a 15 minuten per dag ook gewoon een leuke stad kunt bouwen trekt mij enorm aan. Dan hou ik tenminste ook nog tijd over voor mijn andere hobbies (fotografie, dagjes weg en handwerken (jazeker: borduren en breien is weer helemaal hip... wist niet dat ik ook nog hip kon zijn :) )
En die extra events maken het voor mij ook leuk. Allemaal kleine opdrachtjes :)
mocht je nog meer willen weten: shoot!

Veel speelplezier :) en idd kan je voor dit spel je eigen tijd indelen :D
 

DeletedUser2186

Guest
Welkom! Als je er in slaagt om zo te blijven spelen, proficiat! Ik neem me altijd voor om minder te spelen, en op de één of andere manier beland ik toch altijd weer achter dat scherm. (Om de 3 uur ongeveer + burenhulp + toernooi)... Lol!
Maar geniet van je groeiende stad! Ik wens je veel speelplezier!
 

DeletedUser3012

Guest
Welkom mieke.
Ik hoop dat je nog veel plezier beleeft aan elvenar. Misschien ga je later wel meer spelen, want het is erg leuk. Maar dat hoeft niet, want je bepaald zelf helemaal hoe je speelt.
Ik speel nu sinds 12 november 2017, en ik ben 14 jaar oud. Een van de jongste spelers (die het zo lang heeft volgehouden)
Have fun :)
 
Welkom! Als je er in slaagt om zo te blijven spelen, proficiat! Ik neem me altijd voor om minder te spelen, en op de één of andere manier beland ik toch altijd weer achter dat scherm. (Om de 3 uur ongeveer + burenhulp + toernooi)... Lol!
Maar geniet van je groeiende stad! Ik wens je veel speelplezier!

Dat zeg ik ook Tinka, vandaag ga ik toch iets minder spelen en juist om de 3 uur, maar dan ga ik aan het kletsen met mijn broeders en of zusters, en dan is het terug tijd voor het ophalen van de goederen hahahaha het is niet verslavend maar je blijft wel plakken hahaha
 

DeletedUser234

Guest
... en daarbij de tijd nog opgeteld, die je dankzij het spel, hier op het forum doorbrengt. ;)
 
Bovenaan