• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Melding alvorens je runnenscherven samenvoegt.

DeletedUser3399

Guest
In onze broederschap heeft een lid enkele dagen geleden de volgende vraag bij het supportteam neergelegd.
Hij kreeg het advies om dit als idee op het forum te opperen vandaar deze post :

-Letterlijke tekst aan supportteam-

Enige tijd geleden had ik 10 kapotte runnenscherven en 1 blauwe runnenscherf. Met die ene blauwe runnenscherf maakte ik het oude wonder vol. Echter zag ik dat ik ook 10 kapotte runnenscherven had en dacht zal deze samenvoegen tot 1 runnenscherf. Echter zat ik nog bij de gouden afgrond terwijl ik deze al vol had. Nu was ik de 10 kapotte scherven dus in 1 keer kwijt terwijl ik er niets aan had. Het was een domme fout van mij, maar misschien is het mogelijk dat er een waarschuwing komt voordat je deze inzet als er een oud wonder al helemaal vol is?
 

DeletedUser

Guest
Je ziet toch dat je balk vol is en je dan 'n keus kan maken waar je hem kan samenvoegen?

Of bedoel je dat je naast het zien van de volle balk er ook apart nog 'n melding komt van b.v je kan 'n runen samenvoegen!
Zelf denk ik dat je nu na één keer de mist bent ingegaan, je dit niet mer zal overkomen. ;)
 

DeletedUser3399

Guest
Je ziet toch dat je balk vol is en je dan 'n keus kan maken waar je hem kan samenvoegen?

Of bedoel je dat je naast het zien van de volle balk er ook apart nog 'n melding komt van b.v je kan 'n runen samenvoegen!
Zelf denk ik dat je nu na één keer de mist bent ingegaan, je dit niet mer zal overkomen. ;)

Beide stellingen zijn juist.
Je ziet inderdaad dat je balk vol is en ik ben het volledig met je eens dat je zo vlot niet opnieuw de mist in zal gaan zodra je dit eenmaal is overkomen.
Niettemin zijn runnenscherven best waardevol en als daar net als bij het uitgeven van diamanten een melding zou kunnen komen alvorens je ze definitief samenvoegt zou dat toch een fijne aanvulling zijn.
 

DeletedUser

Guest
Duidelijk Dreamweaver, misschien kan dit met meer plusjes tot 'n poll uitgebracht worden.

Succes, mijn stem heb je alvast ;)
 

DeletedUser990

Guest
Zou zeker handig zijn. Is mij ook al overkomen, dacht stom maar een waarschuwing was prettiger geweest.
 
Begrijp ik het goed? je kan in een wonder dat vol is toch de runen samenvoegen?
Klinkt meer als een bug in mijn oren die gerepareerd dient te worden, of ik begrijp het helemaal verkeerd.
 

DeletedUser3399

Guest
Begrijp ik het goed? je kan in een wonder dat vol is toch de runen samenvoegen?
Klinkt meer als een bug in mijn oren die gerepareerd dient te worden, of ik begrijp het helemaal verkeerd.

Dat begrijp je goed.
Bij een wonder dat je reeds hebt onderzocht kun je (per abuis) nogmaals je runnen samenvoegen en ben je ze kwijt :)

Een bug (b)lijkt het niet te zijn aangezien dit punt al bij het supportteam is neergelegd.
 
Ik heb dit net even getest, en ik kan die helemaal niet reproduceren.
Als ik 10 kapotte scherven heb, en ik stop de laatste rune in het wonder, dan wordt de knop runen samenvoegen meteen grijs.
Dus naar mijn mening klopt het als support zegt dat er geen bug is?

Ben je zeker dat je je niet vergist hebt, en dat je laatste rune die je er in gestopt hebt een kapotte is geworden (dus nummmer 11/10) en je dan pas ze samengevoegd hebt om de cirkel vol te krijgen?

Ik vermoed dat support wel kan zien als er effectief een 'geaccepteerde' rune gekomen is voor die 10 kapotte scherven, of als die in rook zijn opgegaan. Ik zou dus wel een beetje vertrouwen hebben in support, en indien je denkt dat ze toch fout zijn, kan je vragen dat ze het ticket nog eens laten bekijken bij een hoger gerankte mod.

Ik heb dit in het verleden ook al eens gedaan :D
 
Wat ik kan herinneren toen ik het had, was het volgende:

Ik had 10 kapotterunenscherven en 2 runenscherven. Met die 2 runenscherven maakte ik de cirkel vol. Hierna klikte ik op de balk runenscherven samenvoegen maar aangezien de cirkel al vol was kreeg ik geen rune erbij. Bij mij werd die balk dus niet grijs.
 
Wat ik kan herinneren toen ik het had, was het volgende:

Ik had 10 kapotterunenscherven en 2 runenscherven. Met die 2 runenscherven maakte ik de cirkel vol. Hierna klikte ik op de balk runenscherven samenvoegen maar aangezien de cirkel al vol was kreeg ik geen rune erbij. Bij mij werd die balk dus niet grijs.

Duidelijk dus wel een bug omdat die idd normaal grijs wordt,
Maar blijkbaar in een bepaalde volgorde dit faalt te doen. de grote vraag is hoe dit het beste is te reproduceren.

Foutje van support, ze hebben het gelezen als een suggestie omdat jij het niet hebt ervaren als een bug en een oplossing suggereert
Terwijl er bij iemand een lichtje had moeten gaan branden dat dit om een bug gaat en het als zodanig behandeld dient te worden.

Ik adviseer je weer terug te gaan naar support, hopelijk krijg je dan je 10 scherven terug.
 

DeletedUser1427

Guest
In onze broederschap heeft een lid enkele dagen geleden de volgende vraag bij het supportteam neergelegd.
Hij kreeg het advies om dit als idee op het forum te opperen vandaar deze post :

-Letterlijke tekst aan supportteam-

Enige tijd geleden had ik 10 kapotte runnenscherven en 1 blauwe runnenscherf. Met die ene blauwe runnenscherf maakte ik het oude wonder vol. Echter zag ik dat ik ook 10 kapotte runnenscherven had en dacht zal deze samenvoegen tot 1 runnenscherf. Echter zat ik nog bij de gouden afgrond terwijl ik deze al vol had. Nu was ik de 10 kapotte scherven dus in 1 keer kwijt terwijl ik er niets aan had. Het was een domme fout van mij, maar misschien is het mogelijk dat er een waarschuwing komt voordat je deze inzet als er een oud wonder al helemaal vol is?

Bedankt voor je idee, een waarschuwingsbericht is niet nodig, 10 kapotte runenscherven zijn niet inzetbaar zodra de runenschijf vol zit. zoals aangegeven wordt de balk grijs als de runenschijf vol is, uit een uitgebreid onderzoek blijkt ook dat hier geen bug in zit. Dit idee wordt dan ook afgewezen en verplaatst naar het archief.
 
Bovenaan