• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Meer kans voor kleine speler ook aan belangrihje artifacs te komen

Ik ben een kleine speler en merk op dat de bruine beer en vuur fenix veel op leveren, die haal je heel snel uit de academie, maar vervolgens heb je die artefact nodig maar die kom je weinig tegen en kost een vermogen aan blauw drukken
Ik graag meer mogelijkheden voor kleine spelers zien om ze toch te behalen. Vaker en ander handelswaar.
Eerst weken en levels kon ik nog wel aan al snel loop je vast en kost alles veel te veel. Hoop dat er een redelijke mogelijkheid is om het voor kleine spelers aantrekkelijk te maken
Groet hemelsblauw
 
Het is al mooi dat iedereen een kans krijgt om deze te halen jaren na het evenement.

Goed werk heeft tijd nodig, naast het handwerken komen deze artefacten ook traditioneel 1x per jaar terug. zo kan je nu bij het handwerken 2 schemeringsfeniks artefacten ruilen voor 1 (vuur) feniks, en meestal in de herst geld helzefde voor de beer.

als artefacten "after the fact" makkelijk zouden zijn om alsnog te halen, waaorm zou iemand dan nog enige moeite doen tijdens een evenement, en soms zelfs diamanten besteden om het alsnog te halen.

Het heeft ook niets met klein of groot zijn te maken. gewoon lekker te tijd nemen, elvenar is niet klaar in een paar maanden, ik speel het al meer dan 6 jaar dus je hebt alle tijd.
 

Aeva

Chef
In mijn kleine stad op level 5 en pas mee begonnen, heb ik inmiddels de vuurfeniks op level 6. Dus het kan en het kon voorheen niet.
 
Als je die feniks gaat inzetten op toren kan deze van het huidig evenement al aardig helpen. Voor toernooi heb je wapenkamers in dwergenstijl als alternatief, en investeren in vechtklooster/heiligdom. Die vogels zijn handig, maar niet onmisbaar.
 
Deels volledig eens met de reacties, deels volledig oneens.

Volledig eens wat betreft de vuurfeniks. Die is prima te doen met artefacten uit blauwdrukken. Ok, kost je een half jaartje maar dan heb je ook wat. Vroeg aan beginnen, als je nog niet veel magische woningen en werkplaatsen hebt die ook blauwdrukken vreten.

Volledig oneens wat betreft de beren. Mijn beren staan stil sinds het pandabeer-evenement. Beer artefacten zie ik nooit in de magische academie, je kan geen beer artefacten uit blauwdrukken maken. Ik speel best redelijk fanatiek, maar mijn bruine beer en ijsbeer zijn allebei nog steeds stadium 2. Je komt gewoon niet meer aan beer artefacten. En daar zou ik toch best wat blauwdrukken voor over hebben.
 
Kwam bij mij vandaag een gewone beer artefact voorbij. Ze komen echt wel langs alleen zijn zeer zeldzaam.
Heb trouwens niet gekeken wat het kostte. Had die trouwens ook niet nodig want heb er al 9 en 2 bruine beer en ijsbeer staan.
Pak al die artefacten sowieso niet in MA. Zonde van mijn blauwdrukken. Ze komen vanzelf langs in de toren.
 
Kwam bij mij vandaag een gewone beer artefact voorbij. Ze komen echt wel langs alleen zijn zeer zeldzaam.
Heb trouwens niet gekeken wat het kostte. Had die trouwens ook niet nodig want heb er al 9 en 2 bruine beer en ijsbeer staan.
Pak al die artefacten sowieso niet in MA. Zonde van mijn blauwdrukken. Ze komen vanzelf langs in de toren.
Serieus? Wauw, daar zou ik best een screenshot van hebben willen zien. Da's zo ongeveer gelijk aan een regenboogpoepende eenhoorn in het bos tegenkomen.

Ik speur oprecht al sinds september 2021 uiterst doelgericht in de magische academie, toren, bsa en toernooien naar items die me linksom of rechtsom een gewone beer artefact op kunnen leveren. En ik vind er dus nul, zero, nada, rien.

Ik kan je reactie niet anders zien dan feitelijk een bevestiging van waar ik tegenaan loop: beer artefacten zijn -op dit moment- te zeldzaam.
 

Aeva

Chef
Zowel die feniksen als die beren zijn enigszins aan de bijbehorende evenementen gekoppeld, dus die komen elk jaar een aantal weken sowieso voorbij met de optie twee nieuwe voor een oude (plus extra kosten). En ze komen een keer in de zoveel tijd in de toren beschikbaar.
Als ze er dan zijn, moet je natuurlijk wel je kans pakken. Dat kan in een 10-kisten BS sowieso omdat er voldoende blauwdrukken beschikbaar zijn.
 
Serieus? Wauw, daar zou ik best een screenshot van hebben willen zien. Da's zo ongeveer gelijk aan een regenboogpoepende eenhoorn in het bos tegenkomen.

Ik speur oprecht al sinds september 2021 uiterst doelgericht in de magische academie, toren, bsa en toernooien naar items die me linksom of rechtsom een gewone beer artefact op kunnen leveren. En ik vind er dus nul, zero, nada, rien.

Ik kan je reactie niet anders zien dan feitelijk een bevestiging van waar ik tegenaan loop: beer artefacten zijn -op dit moment- te zeldzaam.

Het zou niet goed zijn als ze niet zeldzaam waren, het is namelijk dezelfde slot als dierenvoer. maak je de artefacten vaak voorkomend, dan die je geen dierenvoer meer voorbij komen.

Het belangrijkste is dat je alle cycles ziet, en ja hij is zeldzaam ik zie heb eens per 8-12 weken? maar als jij dus net die cyclus mist. dan komt de volgende kans pas weer over 8-12 weken,

Het grootste probleem zit het in dat velen niet alle cycles zien dan de receptenpool. met was pech laveer je tussen al het leuks door.

Daarnaast is AEva helemaal correct deze 2 artefacten zien de nu al 2 jaar terugkomen tijdens de bijbehorende events.
Dus eens per jaar heb je de grootste kans om deze te scoren.
 
Dank voor het aanvullende inzicht in de kansen om de beer artefacten te krijgen. Iets langere adem nodig dan 9 maanden, en blijkbaar botte pech de afgelopen 9 maanden. Dan vind ik ze nog steeds te zeldzaam maar wie weet keert het tij.
 
Dit ga je niet geloven, of misschien juist wel omdat je het herkent. Sinds afgelopen september 0 beer artefacten. Sinds afgelopen donderdag 2. Alsof er een knopje om is gezet beginnen ze in de MA te verschijnen. Ok, dat geeft de burger weer moed.
 
Bovenaan