• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Mail op app

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4010

Guest
Is het misschien een idee om een knopje toe te voegen onder het broederschap logo ( iets kleiner maken misschien), zodat app spelers ook bij de mail kunnen komen en het ook kunnen beantwoorden. Dit is zeker handig voor als er een magiër op vakantie is en geen computer bij de hand heeft.

Hopelijk zijn mensen het er mee eens.
 

DeletedUser3381

Guest
Dit is iets waar al vaak om gevraagd is, maar er op dit moment nog niet is. Gelukkig komt het bezoeken van buren en bs leden er nu wel bij ;)
 

DeletedUser4010

Guest
Dit is iets waar al vaak om gevraagd is, maar er op dit moment nog niet is. Gelukkig komt het bezoeken van buren en bs leden er nu wel bij ;)
Ja inderdaad en mail lezen op app zou ook fijn zijn zeker nu je ook oude wonderen kunt vullen met kp's. Hoop dat meer mensen het een goed idee vinden zodat het besproken kan worden:)
 
Ik denk ook dat dit naast het vullen van ow hét onderdeel
Is dat nog mist. Ik heb buren in hele kleine nauwelijks actieve Bs die zelf nog wel spelen. Krijg via mail geen contact dus waarschijnlijk app spelers. Kan ik ze eindelijk uitnodigen om bij ons mee te spelen!
 

DeletedUser3381

Guest
Ja inderdaad en mail lezen op app zou ook fijn zijn zeker nu je ook oude wonderen kunt vullen met kp's. Hoop dat meer mensen het een goed idee vinden zodat het besproken kan worden:)
Helaas werken de wonderen op de app momenteel nog niet (althans bij mij niet als ik mensen bezoek). Zou het wél erg prettig vinden als deze functionaliteit wordt toegevoegd.
 

DeletedUser1704

Guest
het zou idd erg fijn zijn als de mail erin zou komen, met bv bsa of events gebruiken wij de mail best actief om te communiceren, naast de chat, waardoor mensen die enkel met de app spelen de mails missen
 
al deze dingen worden stapje voor stapje toegevoegd, het is pas recent dat we spelers kunnen bezoeken, een jaar geleden hadden we niet eens een app.
Kwestie van geduld hebben tot browser en app eindelijk gelijklopen kwa ontwikkeling.
 

DeletedUser234

Guest
Ik hoop toch dat de volgende keer wel de prio ligt bij iets voor de browser, app-spelers klagen (logisch) dat ze lang moeten wachten op dingen, maar browserspelers wachten al jaren op dingen. Als er nu weer iets eerst voor de app gedaan wordt, dan krijg ik toch wel een beetje het idee dat de prio van Inno bij de app ligt en de browser straks afgeschreven wordt. :(
 
Ik hoop toch dat de volgende keer wel de prio ligt bij iets voor de browser, app-spelers klagen (logisch) dat ze lang moeten wachten op dingen, maar browserspelers wachten al jaren op dingen. Als er nu weer iets eerst voor de app gedaan wordt, dan krijg ik toch wel een beetje het idee dat de prio van Inno bij de app ligt en de browser straks afgeschreven wordt. :(

Handwerken, Uitdagingen, HTML5 conversie, Text selecteren, events.
Kleine selectie van de afgelopen paar maanden, waarbij de zwart gearceerde dingen alleen browser based zijn.

Snap deze klacht dus niet helemaal.
Het is wel logisch dat alles wat ze op de browser doen prio heeft in de app. en dat die zaken dus simultaan worden ontwikkeld op beide platformen.
Dit om te voorkomen dat er nog grotere achterstanden ontstaan.
Als beide alles wat nieuw is ook beide krijgen, dan wordt de afstand nooit groter, en alles wat je inloopt maakt het kleiner.
Als je seperaat ontwikkeld kan het ene team sneller gaan dan de andere waardoor je nooit bij elkaar komt en wordt time tracking erg lastig.
 

DeletedUser234

Guest
Het is wel logisch dat alles wat ze op de browser doen prio heeft in de app. en dat die zaken dus simultaan worden ontwikkeld op beide platformen.

Precies simultaan worden ontwikkeld op beiden platformen. Wij vroegen als browser spelers al om een ander burenhulp systeem, voor de app uberhaupt ontwikkeld/aangekondigd was. De app heeft intussen dingen die de browser had, maar de browser heeft nog steeds dingen niet die de app wel heeft.

Ja en dan krijg ik, zoals ik al zei
toch wel een beetje het idee dat de prio van Inno bij de app ligt

Dat is in mijn ogen geen klacht, maar een uiting van mijn gevoel en gedachten.
 

Deleted User - 370874

Guest
De app is een zogenaamde "work in progress", dit betekend dat deze nog lang niet klaar is en gelijk loopt met de browserversie.
De mail is een veelgevraagde onderdeel op de app, dit is ook bekend bij het ontwikkelteam. er zijn echter momenteel nog heel veel zaken die aan de app verbeterd moeten worden en er zullen dus steeds keuzes moeten worden gemaakt wat de hoogste prioriteit heeft.

Omdat we het hier dus niet om een idee of suggestie hebben maat over een nog niet geimplementeerde functie in de app sluit ik bij deze dit topic en zal hem archiveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan