• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Magische kerst en een betoverend nieuwjaar 2019

DeletedUser3578

Guest
Nu zijn we bijna aan de kerst toe . Normaal gesproken reageer ik hier als er wat mis loopt .Nee ga ik niet doen deze keer.

Ik hoop dat er veel mensen zullen zijn die dit topic gaan aanvullen .

Ik en mijn bs wensen iedereen een magische goede kerst en een betoverend 2019 en dat het maar weer een jaar mag worden met veel leuke dingen !!!!.
Dank je wel spelmakers voor het toch wel hele leuke spel .
Dank jullie wel oud moderatoren die het soms echt niet gemakkelijk hadden met mij (ons) lol .
Dank je wel Don Frank voor het goede werk wat je tot nu toe doet .
Dank aan alle mensen die zovele spoilers maken en daar de moeite voor nemen.
Dank jullie wel fijne buren die netjes goede handel plaatsen 1:1 en dit ook van ons nemen !!
Dank jullie wel fijne mensen om ons heen die wel de moeite namen om regelmatig burenhulp terug te geven .
Dank voor de vaak toch wel leuke nieuwe spelelementen dit jaar.
Dank jullie wel voor de updates , op 1 na ergens in het voorjaar lol , die vaak toch wel een aanwinst waren.

Ik wens iedereen die dit leest veel gezondheid toe voor het aankomend jaar en een jaar met minder klikken met de muis!!
 

Deleted User - 370874

Guest
Dank voor je mooie woorden,

Ook aan jullie een prettige kerst gewenst.
 

DeletedUser3847

Guest
Mooie woorden @Angels Keep :)

Ik wens ook iedereen

upload_2018-12-19_22-57-44.jpeg
 

DeletedUser1570

Guest
Iedereen hele fijne Kerstdagen en een gelukkig Nieuw Jaar!

MerryChristmas.JPG
 

DeletedUser3722

Guest
De beste wensen voor 2019! Mag het een mooi jaar worden.
 
Het nieuwe jaar is al begonnen, maar ik wil hier ook iedereen nog een gelukkig, gezond en succesvol nieuwjaar wensen
 
Bovenaan